• Karios

Helkroppstråden

Tack Clownen för vänlig kommentar.

Det där med klyschor är lurigt. Å ena sidan måste vi ju uttrycka oss så folk förstår, vilket kräver just de gemensamma referensramar som klyschor och så kallade "döda metaforer" förser oss med. Å andra sida vill vi uttrycka oss "unikt", med risken att vi blir obegripliga.

Ironiskt nog är uttrycket "så klichéartat" i sig själv en sliten kliché. Du ser, det går liksom inte att gå utanför eller vid sidan om en kliché.

Men vad vet jag. Jag hänger på gym ju

• Anonym (Redhead)
    Karios

Är nyfiken på om du är singel?
  • A82

Muskler blir oattraktivt när det alldeles för mycket av de. Då kroppen blir oproportionerlig. ( huvudet ser ofta så litet ut då)

• pink  dolly

Tycker heller inte för mycket muskler är fint. Lagom är bäst.

• PAUSA

Gillar inte killar med för tränade häckarDrömmer.

• So much for dreaming

Plötsligt känns min på grund av lathet halvt tränade kropp och slappa mage inte lika besvärlige längre. Tack A82, pink dolly och PAUSE =)

• PAUSA
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 20:32:50 följande:
    Plötsligt känns min på grund av lathet halvt tränade kropp och slappa mage inte lika besvärlige längre. Tack A82, pink dolly och PAUSE =)

Den måste vi nästan få se en bild på nuTungan ute.
  • So much for dreaming
    PAUSA skrev 2013-06-04 20:35:22 följande:

Den måste vi nästan få se en bild på nuTungan ute.
    Nja alltså he he.. Kanske om ni frågar riktigt snällt, men just nu blir de inget. Sitter på jobbet.
  • PAUSA
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 20:42:33 följande:
    Nja alltså he he.. Kanske om ni frågar riktigt snällt, men just nu blir de inget. Sitter på jobbet.
    Låter som det perfekta tillfället om du frågar mig Flört.
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 17:35:12 följande:
    Ha ha nä fy fan va taskigt, då är jag hellre utan godis. Mitt snusande är redan i dålig dager som det är. Jag får fortsätta förlita mig på min smyggömma.
    Jo, det var det ju. Var på lagom gott humör när jag skrev det. Skäms
    Nä för helvete, köp kvinnan godis så hon har ett eget stach! Skrattande
    Ja, nu är jag på bättre humör. Fick äntligen höra det efterlängtade ordet "mamma"!!! Hjärta