• Ms L

Helkroppstråden

Zizzieleenia skrev 2013-06-04 14:25:09 följande:
    Mycket vackert fotografi på en vacker kvinna! :)

Priapus skrev 2013-06-04 14:27:06 följande:
    Fantastiskt vacker och sensuell!

Anton Chigurh skrev 2013-06-04 14:28:04 följande:
    Otroligt, Miss, helt javla otroligt, så vacker du är. Vacker och makalöst stilig....Glad
    Karios skrev 2013-06-04 14:34:13 följande:
    Och då har jag ännu inte sagt vad jag tycker. Jag säger: Stilrent, lite avmätt och klassiskt vackert. Det lyser distans och självinsikt om bilden. Väääldigt snyggt Ms L!

Hade du haft ett leende på bilden, och kanske en något skälmsk blick, så hade det blivit en klockren "burlesk" bild. Jag älskar burlesk (också). Det hade inte blivit bättre eller sämre än nuvarande bild. Bara annorlunda. Å andra sidan, jag gillar annorlunda.

I vilket fall, fin bild på fin kvinna.
    Tack, tack, tack Solig Tänk vad lite snälla ord kan förgylla ens dag {#emotions_dlg.flower} 
  • Anonym (dd)
    Ms L skrev 2013-06-04 14:13:26 följande:

Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*
    Du klär i rött :) snygg som fasen
  • FjärilVingad73
    Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*
    Vad fint! Solig
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Trailer trash TT

Sjukt sexigt
    Manyok
  • Anton Chigurh
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 16:10:54 följande:

Här är jag!

Nya förmågor....Glad

Varmt välkommen, Tiger, och vilken underbart vacker "förmåga" sen, hoppas du kommer trivas i vårat härliga gäng. 

Du är riktigt snygg. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Vilda Tiger
    Anton Chigurh skrev 2013-06-04 16:21:13 följande:
    Nya förmågor....Glad

Varmt välkommen, Tiger, och vilken underbart vacker "förmåga" sen, hoppas du kommer trivas i vårat härliga gäng. 

Du är riktigt snygg. 
    Men åh! Tack!

Det behövde jag idag. <3 
    www.troll.bloggagratis.se
  • Vilda Tiger
    Karios skrev 2013-06-04 10:08:58 följande:
    A söka bekräftelse är också en konst. Som kan utövas bättre eller sämre.
    Denna bildserie har jag därför döpt till "A day in a life". Full av anspråk. På engelska och allt.

"Another day, another dollar."

"Body works, body gains."

"Where there is no salsa dance there is no life."

Oh, lala!

Jag brukar inte gilla muskelknuttar, men du var mig en mycket stilig en.  
    www.troll.bloggagratis.se
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 14:20:44 följande:
    Alltså samma sak med henne. Lakrits går bort. Men efter att jag fått äta alla de svarta bitarna i en stor påse gott och blandat är jag inte heller så sugen på lakrits längre. Istället har jag en "back up choklad-gömma" i min jobbväska. Främst till för mig givetvis, men den kan ju komma väl till pass när man behöver muta henne hastigt också ;)
    Snusar du kan du kanske doppa godiset i snusvatten? En tugga och aldrig mer! Mo ha ha ha ha! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Karios
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 16:10:54 följande:
    Här är jag!
    Snyggt tjejen! Lagom avslöjande. Får en att vilja se mer. I dubbel bemärkelse.