• So much for dreaming

Helkroppstråden

LightOnARainyDay skrev 2013-06-04 21:48:44 följande:
    Snygg^^
    Japp. Och då är det ändå en underdrift!
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 21:57:35 följande:
    Censur =(
    Du, det är av ren medmänsklighet jag censuredade den. Originalbilden är stoff som mardömmar är gjorda av.
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 21:11:48 följande:
    I know that feeling! Kan bringa en upp från de djupaste humörsvackorna. Med eller utan godis =)

Eller ja i mitt fall blir det ju pappa.  
    Jaaa, fast nu är jag skitsur igen. Tappade min vigselring och kan inte hitta den!
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 22:19:03 följande:
    Du, det är av ren medmänsklighet jag censuredade den. Originalbilden är stoff som mardömmar är gjorda av.
    Beror väl på vem som drömmer, inte sant? Jag kan mina mardrömmar, och jag kan garantera dig att det som döljer sig bakom censuren med allra största möjliga sannolikhet inte är det som hemsöker mig om nätterna.
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 22:20:49 följande:
    Jaaa, fast nu är jag skitsur igen. Tappade min vigselring och kan inte hitta den!
    Aj fan. På tal om mardrömmar... Det finns de som menar att en tappad vigselring är ett väldigt dåligt omen.. Själv tycker jag mest det var klantigt gjort av dig =(
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 22:24:35 följande:
    Beror väl på vem som drömmer, inte sant? Jag kan mina mardrömmar, och jag kan garantera dig att det som döljer sig bakom censuren med allra största möjliga sannolikhet inte är det som hemsöker mig om nätterna.
    Det kommer hemsöka mig. Rynkar på näsan
    Tro mig det är inte snyggt.
    Har kvar de mörka hudbristningarna. Huuuuu...
    Fast å andra sidan så skäms jag inte för dom.
    Min lille bubbe har ju legat där. Hans akvarium var stort (folk trodde ofta det var 2 bebben) så det kanske inte är nåt å skämmas för.

• So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 22:42:06 följande:
    Min lille bubbe har ju legat där. Hans akvarium var stort (folk trodde ofta det var 2 bebben) så det kanske inte är nåt å skämmas för.

Tja, kan inte säga mycket mer än att när det gäller just den regionen på kvinnan så ska det gå till det extrema för att jag inte längre ska tycka det är attraktivt. Men jag antar att det inte är alla som känner som jag. 
  • Clownensglädje
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 21:11:59 följande:

Nej, jag brukar inte gilla riktigt så biffigt men ibland är det annat som gör ett utseende attraktivt. Alltså jag drogs inte till musklerna i sig utan något annat. Förstår du bättre nu?
    Det var ju knappt några muskler att prata om..Chicon ser ju ut som en fotbollsspelare..
  • Nanime
    Chocoholica skrev 2013-06-04 22:42:06 följande:

Du är inte ensam om att ha bristningar! Jag blev inte så stor men hade blålila flammor över hela magen :/
    2½ år senare har dom bleknat, men huden har fortfarande inte dragit ihop sig helt, kämpar satan med det just nu, har blivit bättre sen jag börja träna men fortfarande en bit kvar  xD Gick upp rejält i vikt och har sen förlossningen tappat 35 kg.

Så Chocoholica.. Du är inte ensam ;)

Ursäkta det fina blåmärket också! >.< Tänade ryck för ett par dagar sen och fick in finfina klipp xD

• Karios
    Anonym (Redhead) skrev 2013-06-04 20:20:08 följande:
    Karios

Är nyfiken på om du är singel?
    Barn och sambo i boet.