• A82

Helkroppstråden

Kanske inte den bästa komplimangen men gu vad jag gillar korsetten du har!!!!

Och du var/är väldigt fin i den med :)

• NyttNamn
    Ms L skrev 2013-06-04 14:13:26 följande:

Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*
    Vem ska INTE ha nåt positivt att säga om den där bilden?!! Skitsnygg! Skrattande
    Pour some sugar on me...
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:52:06 följande:
    Och "pick your battles" tycker jag vi kan utse till generell regel gällande det mesta. Men eftersom kvinnan här hemma inte dricker kaffe så lär jag ju inte råka ut för problemet med muggen. Att försöka spara undan sötsaker i skafferiet eller kylen inför kvällens spelsession är dock en helt annan fråga.. 
    Ha ha ha! Precis!
    Ja men vi snackar sötsaker här... Vet du hur svårt det är att motstå?
    Ett tips: Köp henne nåt bara du tycker är gott och hon äckligt.
    Personligen tar jag inte i lakrits med tång. Kräks
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 14:18:12 följande:
    Ha ha ha! Precis!
    Ja men vi snackar sötsaker här... Vet du hur svårt det är att motstå?
    Ett tips: Köp henne nåt bara du tycker är gott och hon äckligt.
    Personligen tar jag inte i lakrits med tång. Kräks
    Alltså samma sak med henne. Lakrits går bort. Men efter att jag fått äta alla de svarta bitarna i en stor påse gott och blandat är jag inte heller så sugen på lakrits längre. Istället har jag en "back up choklad-gömma" i min jobbväska. Främst till för mig givetvis, men den kan ju komma väl till pass när man behöver muta henne hastigt också ;)
  • Ms L

A82 skrev 2013-06-04 14:17:27 följande:
    Kanske inte den bästa komplimangen men gu vad jag gillar korsetten du har!!!!

Och du var/är väldigt fin i den med :)

NyttNamn skrev 2013-06-04 14:17:35 följande:
    Vem ska INTE ha nåt positivt att säga om den där bilden?!! Skitsnygg! Skrattande
    Tack snälla ni Solig precis vad jag behöver idag {#emotions_dlg.flower} 
  • Zizzieleenia

Har en dålig dag Gråter så har nån nåt positivt att säga skulle det uppskattas. *fiskar komplimanger*
    Mycket vackert fotografi på en vacker kvinna! :)
  • Priapus

Fantastiskt vacker och sensuell!
  • Anton Chigurh

Otroligt, Miss, helt javla otroligt, så vacker du är. Vacker och makalöst stilig....Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Karios
    Ms L skrev 2013-06-04 14:22:52 följande:

Tack snälla ni Solig precis vad jag behöver idag {#emotions_dlg.flower} 
    Och då har jag ännu inte sagt vad jag tycker. Jag säger: Stilrent, lite avmätt och klassiskt vackert. Det lyser distans och självinsikt om bilden. Väääldigt snyggt Ms L!

Hade du haft ett leende på bilden, och kanske en något skälmsk blick, så hade det blivit en klockren "burlesk" bild. Jag älskar burlesk (också). Det hade inte blivit bättre eller sämre än nuvarande bild. Bara annorlunda. Å andra sidan, jag gillar annorlunda.

I vilket fall, fin bild på fin kvinna.
  • Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-06-04 13:46:14 följande:

Snyggt Anders, som alltid, det syns att du är en stark jävel, och som Karios säger, ditt skägg rockar fett...Cool
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.