• Chocoholica

Helkroppstråden

Provade lite mer undanlagda kläder idag och var så glad att byxorna passade. Hittade en topp som är så snygg och den passade bra, tills fläsket trillade ut. Ja ja, det är i för sig bara 2 månader sen jag började försöka gå ner i vikt så jag är i alla fall på G... Tungan ute

• So much for dreaming
    PAUSA skrev 2013-06-04 20:46:22 följande:
    Låter som det perfekta tillfället om du frågar mig Flört.
    Ha ha ha.. Så säger du bara för att du ska få något att gotta dig åt redan ikväll ;)
  • PAUSA
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 21:07:13 följande:
    Ha ha ha.. Så säger du bara för att du ska få något att gotta dig åt redan ikväll ;)
    Vad det så genomskinligt Drömmer?
  • So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 20:48:34 följande:
    Jo, det var det ju. Var på lagom gott humör när jag skrev det. Skäms
    Nä för helvete, köp kvinnan godis så hon har ett eget stach! Skrattande
    Ja, nu är jag på bättre humör. Fick äntligen höra det efterlängtade ordet "mamma"!!! Hjärta
    I know that feeling! Kan bringa en upp från de djupaste humörsvackorna. Med eller utan godis =)

Eller ja i mitt fall blir det ju pappa.  
  • Vilda Tiger
    Clownensglädje skrev 2013-06-04 19:32:46 följande:
    Jag brukar inte gilla muskelknuttar men du är en stilig en....Haha så klyshigt!
    Sen när blev muskler oattraktivt....Tjejer och deras sunda förnuft..

Nej, jag brukar inte gilla riktigt så biffigt men ibland är det annat som gör ett utseende attraktivt. Alltså jag drogs inte till musklerna i sig utan något annat. Förstår du bättre nu?
    www.troll.bloggagratis.se
  • A82

Härligt att se sån energi och glädje medan du kämpar på Choco. Själv blev jag häxan surtant och rätt tvär när jag testad en mindre storlek och det inte satt bra. Haha
    Heja dej!!!! :)

• So much for dreaming
    Chocoholica skrev 2013-06-04 21:04:55 följande:
    Provade lite mer undanlagda kläder idag och var så glad att byxorna passade. Hittade en topp som är så snygg och den passade bra, tills fläsket trillade ut. Ja ja, det är i för sig bara 2 månader sen jag började försöka gå ner i vikt så jag är i alla fall på G... Tungan ute

Censur =(