• mycketsaft

Helkroppstråden

Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:17:59 följande:

Öh jo det var det. Kolla bak så får du se själv.
    öh, nej, smartass.
    Jag undrar om du är man eller kvinna. Jag har sett otroligt många bröst, både manliga och kvinnliga i verkligheten, inte på nätet och i porren så jag har en hum om hur verkligheten ser ut. Det verkar inte du ha. Men som sagt så har du ett behov av att göra mot andra så som någon/några gjort mot dig, otroligt töntigt..
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:19:08 följande:

Jag är man som sagt. Du verkar dock väldigt bitter. Hoppar du på alla killar som inte tycker dina tuttar är en gudsgåva?
    ok, jag förstod nästan att du var man, för du verkar ha sett otroligt få kvinnobröst i verkligheten. Antar att du sitter där, halvnaken i dina skitiga kallingar och luktar svett bland gamla pizzakartonger och tjurar över att du fick nobben av nån tjej när du gick i åttan. Sluta älta det förflutna, gör något av ditt liv istället.
  • Anton Chigurh
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:05:32 följande:

Alla har just det bröst

men det finns bra och dåliga bröst.

Har man som nikintjejen bröst som man inte kan urskilja från en mans ja, det säger sig självt.
    Verkligen !!!

I min värld finns det bröst, kort och gott. Men så är jag också en riktig man..... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • pinkdolly
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:27:58 följande:
    Du fortsätter med påhoppen. Moget.

Lille Söte-Göte då. Ber om ursäkt.
  • Anton Chigurh
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:27:58 följande:

Du fortsätter med påhoppen. Moget.
    Det var inget påhopp. Det kallas fakta.
  • Anonym (sa)
    mycketsaft skrev 2013-07-22 23:22:15 följande:
    ok, jag förstod nästan att du var man, för du verkar ha sett otroligt få kvinnobröst i verkligheten. Antar att du sitter där, halvnaken i dina skitiga kallingar och luktar svett bland gamla pizzakartonger och tjurar över att du fick nobben av nån tjej när du gick i åttan. Sluta älta det förflutna, gör något av ditt liv istället.

Du antar men du har helt fel. Patetiskt av dig.
  • Anton Chigurh
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:29:40 följande:

Jag håller på Saftis här.....chzygrin
  • Minxx
    pinkdolly skrev 2013-07-22 23:20:22 följande:

Du är inte man. Mus, möjligen.
    Jag är inte ett dugg förvånad över att det är en man(smus). Han har gått vilse från FB, och blev förskräckt över att det finns kvinnor på Internet som är nöjda med sina kroppar! Han kände sig nödgad att göra en insats!  
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:29:40 följande:

Jag tror nog att alla håller med mig när jag säger att det är du som är den patetiske av oss två. Förstår att det blir svettigt för dig nu när folk inte blir sårade av dina töntiga kommentarer.

Och skulle det råka vara så att du kan tänka dig att ta lite hjälp med din självkänsla så kan du skicka pm till mig. Jag lovar att vara snäll. 
  • Man0176

[quote=70550911][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-07-22 18:28:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Super Nice