• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

Supefint  dolly!

• Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 14:00:34 följande:

Så du erkänner ifall du fann hennes bröst smaklösa att du inte skulle erkänna det för henne utan säga att de är fina? Och du tycker det säkerligen så du ljuger alltså för henne.
    Om hon gör nåt åt hennes tuttar så gör hon ju det indirekt för andra inte bara för henne. Lär ju bli svårt att hitta en framtida kille som har överseende med 2 kids i bagaget och mansbröst, tycker du inte det?
    inte svårt alls att hitta en trots att jag har två barn och inga tuttar. för jag har en jävla fin röv och ansikte iaf, och enligt många en väldigt bra personlighet och mogen.
    Tycker synd om dig. ''Man känner andra som man känner sig själv'' sägs det ju. bara för att du inte får någon betyder det ite att jag inte får någon.
    Så lille snuttenutte. lämna denna tråd och ta tag i ditt liv.
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Mandiisen
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-23 14:04:35 följande:
    Ja vad säger man... fin som alltid.
    håller med!
  • ooOO MM OOoo
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:07:14 följande:
    inte svårt alls att hitta en trots att jag har två barn och inga tuttar. för jag har en jävla fin röv och ansikte iaf, och enligt många en väldigt bra personlighet och mogen.
    Tycker synd om dig. ''Man känner andra som man känner sig själv'' sägs det ju. bara för att du inte får någon betyder det ite att jag inte får någon.
    Så lille snuttenutte. lämna denna tråd och ta tag i ditt liv.

Mandiisen -  varför slutar du inte bara svara den där personen så dör det hela ut sen. Bättre vi ägnar oss åt bilder på denna tråd..:)
  • Pappa med 3
    pinkdolly skrev 2013-07-23 14:01:38 följande:

Men oj;)
    Mycket läckert ;) 
  • Anonym (???)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:26:22 följande:
    Enligt min läkare (ska göra en stor och komplicerad op i höst så dom kollar hur utvecklad man är och om man växt färdigt)
    så är jag färdigväxt och utvecklad.
    ''färdig i hjärnan'' blir man aldrig om man så är 30 eller 50 eller 90.
    Så sluta skriv som om du vore 13 och låtsas kunna allt'

Tycker att du verkar vara väldigt känslig...jag som tänkte att det skulle hjälpa dig men du får jättegärna operera dina bröst om du nu tror att du kommer må bättre av det. MEN som lite äldre än dig så VET jag att man inte tänker likadant när man är äldre som när man är 17 år.
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 14:18:04 följande:

Jo iofs, finns massa desperata dräng beta providers därute som du kan snärja. Och varför komma med personangrepp? Hur vet du ifall jag får tjejer eller inte? Moget.
    Vf ska jag ta tag i mitt liv det är inte jag som har 2 gråtande kids därhemm som tar upp 80procent av tiden.
    vemfan skulle vilja ha en sån som dig, uuh :s
    Nej, du har inte det och jag hoppas förgudsskull att du aldrig får det heller, stackars barn.
  • lilletrille

Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..

• Mandiisen
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    anmälde också honom igår