• straight arrow

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-07-23 15:34:39 följande:

Fyy vad trist att tråden håller på att utvecklas till "pajkastar forum".... trist. Vill komma in och se härliga bilder men istället blir det bara trams....tråkigt!

Nu finns det ju privata grupper om man vill lägga upp bilder utan en massa tjafs med anonyma typer
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • FjärilVingad73

Japp, vet iaf en jäkligt trevlig sån grupp...

• Nyfikne

ooOOOMM.....
    Håller med dig.
    Så länge det är tillåtet att vara anonym å trakassera folk, enda vägen att inte alls kommentera sura användare.

• Trailer trash TT

Jag tycker det är bättre att bara ignorera anonyma. Gillar den här tråden. Lägger inte in några bilder själv men det är kul att se alla andras bilder.

Ignore them

I won't apologize for being different.
  • ooOO MM OOoo
    straight arrow skrev 2013-07-23 15:41:37 följande:
    Nu finns det ju privata grupper om man vill lägga upp bilder utan en massa tjafs med anonyma typer

Ja men är det klokt att man inte ska kunna ha en öppen grupp för att det finns puckon... visst finns det andra trådar men vad fasen... :)
  • mepetite
    lille Birger skrev 2013-07-23 01:55:19 följande:
    Anonym (sa) är dock en tjej.

Exakt. förstår inte varför folk envisas med att benämna detta äckel för en man! Mandisen är jättesnygg och det finns inte en normal man som inte skulle skriva det eller tycka det. har aldrig stött på en mogen man som har klagat på en kvinnas utseende. däremot en hel drös småtjejer med aptaskig självkänsla. SA och A2 är brudar, småbrudar! har dem något att invända mot min övertygelse så kanske det är dags att släppa på anonymiteten!
  • lilletrille
    mepetite skrev 2013-07-23 16:13:17 följande:
    Exakt. förstår inte varför folk envisas med att benämna detta äckel för en man! Mandisen är jättesnygg och det finns inte en normal man som inte skulle skriva det eller tycka det. har aldrig stött på en mogen man som har klagat på en kvinnas utseende. däremot en hel drös småtjejer med aptaskig självkänsla. SA och A2 är brudar, småbrudar! har dem något att invända mot min övertygelse så kanske det är dags att släppa på anonymiteten!

Nja..jag tror ju också att det är kvinnor, men i alla fall en av dem identifierar sig själv som man så man får väl acceptera det på nåt sätt. Samtidigt skulle det ju förklara illutionen av hur ett par mansbröst/kvinnobröst ser ut. Jag menar, kan man inte ens könsbestämma sig själv så kan man väl inte förvänta sig att människan har så stor koll på andras kroppar heller :D
  • Anonym (Bored)

Vad heter dessa privata grupper då? :)

• Anonym (???)
    Anonym (A2) skrev 2013-07-23 16:46:57 följande:

Om ni nu har en privat tråd där ni kan visa allt ert fett varför fjantar ni er här då?

Förmodligen för att det inte ger tillräckligt mycket uppmärksamhet. Vad annars?