• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Word, trille!!
    Synd att man inte kan anmäla i appen!!!

• lilletrille

Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.

• lilletrille
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:28:22 följande:
    anmälde också honom igår
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33

• Mandiisen
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:31:32 följande:
    Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.
    hahha :)
  • Nyfikne
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    Håller med

Tycker de borde nog, ha ett filter, så man kan blocka de och slippa se deras inlägg.
    Har föreslagit det men vet inte varför de inte inför det.
    En sån funktion har funnits sen länge i andra siter.

• lilletrille
    Nyfikne skrev 2013-07-23 14:44:16 följande:
    Håller med Tycker de borde nog, ha ett filter, så man kan blocka de och slippa se deras inlägg. Har föreslagit det men vet inte varför de inte inför det. En sån funktion har funnits sen länge i andra siter.  

Ja det är faktiskt en bra lösning. Borde inte vara så svårt att fixa heller..
  • Mandiisen
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 14:44:10 följande:

Vad menar du, du känner inte mig. Moget att hålla på men duär ju en fjortis så set kan inte hjälpas. Kan säga också att jag får tjejer och de har defintivt finare bröst än du.
    Inte ens horor skulle vilja ta dig med tång ;)
  • Thespanker
    Mandiisen skrev 2013-07-23 14:50:17 följande:
    Inte ens horor skulle vilja ta dig med tång ;)

Ouch.....!
  • Nyfikne
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:47:14 följande:

Ja det är faktiskt en bra lösning. Borde inte vara så svårt att fixa heller..
    Ingen aning
    Jag minns att sånt fanns i¨diverse chatrum för 10 år sen minst.

Problemet med att förbjuda anonyma är att många som är rädda för att avslöja sin ID och ändå har nåt viktigt att ta upp på Forum skulle försvinna.