Nadier69 skrev 2013-07-23 13:02:02 följande:
Underbara för mig men inte dig (skillnaden mellan dig och mig är dock att jag skulle hålla inne med nedsättande kommentarer om jag fann något som inte föll mig i smaken).
Om du hade varit lite lyhörd så skrev hon högre upp att hon inte var riktigt nöjd med sina bröst efter graviditeterna och i det läget få läsa nedsättande kommentarer från dig (som troligtvis trycker just på det hon inte är riktigt nöjd med) är direkt elakt och hjälper inte hennes självkänsla på något sätt. Vad jag vet så sitter inte skönhet i brösten alena för om du verkligen tittar på den kvinnan så är hon väldigt vacker, hennes ögon och kropp är sagolika...
En kommentar till din tanke om operationen... Det viktigaste om hon går igenom operationen är att hon gör det för att HON känner att hon vill ändra brösten för att må bättre eller vad det nu kan vara som motiverar henne till operation och inte göra det för att tillfredställa någon annan som t.ex. du.
Som jag skrev innan; smaken är som baken
Så du erkänner ifall du fann hennes bröst smaklösa att du inte skulle erkänna det för henne utan säga att de är fina? Och du tycker det säkerligen så du ljuger alltså för henne.
Om hon gör nåt åt hennes tuttar så gör hon ju det indirekt för andra inte bara för henne. Lär ju bli svårt att hitta en framtida kille som har överseende med 2 kids i bagaget och mansbröst, tycker du inte det?