Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Ja fan :D Den kör vi på så får vi se hur många som hänkar på :)

Måndag - Händer.
    Tisdag - Ögon.
    Onsdag - Mage.
    Torsdag - Ben/Fötter.
    Fredag - Bringa/Bröst.
    Lördag - Rumpa.
    Söndag - Rygg/Axlar.

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 11:14:40 följande:

Helgen har varit alldeles förträfflig

Nu är det dock måndag igen, och dags att landa i den bistra verkligheten känns det som..:-S

Vilken fin bild .

Man blir glad av att se dina bilder, dom är fina att titta på och så har du så härligt leende

Ska försöka få en bra hand-bild sedan, kul med "tema vecka"

Tack alltid så fina du ;)

Och här kommer en hand som utlovat :D

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 17:38:59 följande:
    Jo då, tids nog kommer det förmodligen lite tydligare bilder, med ansikte

Jag är i en tråkig sits privat, och har 80 kg dövikt att göra mig av med. Och dövikten sitter inte direkt på min egen kropp, om du förstår vad jag menar...

Denna tråden är guld iaf, där man får känna sig uppskattad av fina människor som du.
    Inte precis som om att du skulle behöva söka dig långt efter en uppvägning av dövikten skulle jag tro XD (Ja förutom självvalt lättnadstillstånd då såklart) Men jättefin färg verkligen :) 
    SegaMorsan skrev 2015-02-24 18:54:09 följande:

Osminkad och trött morsa! Snart läggdags tack och lov!

Det är ju när man är osminkad man är som finast. Badass smink och sånt framhäver och gör en "snygg" bara :)

Haha ville hoppa detta idag med mina 3 timmars sömn inatt och en sjuk lillan. Men ärsh :D Man kan ju inte vara hur piffig som helst så en blodsprängd samt en svartvit version får det bli :)

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-24 22:36:15 följande:
    Inget fel på dom fina ögonen alls ju

inte illa att leverera trots sjukstuga!

Haha, nja, nä.. Det skulle nog inte vara något större problem att hitta någon. Men något seriösare är nog inte så lätt, om man är kräsen.

Men just nu är det dag för dag som gäller.

Haha nä, att "hitta" nån är det ju inte någon svårighet alls att göra. Kräsen ska man vara. Men även om man är kräsen så är det smått tragiskt få där ute som är vettiga och seriösa. Och om de nu är seriösa så är det ju en hel del andra grejer som man ska matcha med också.

Hehe så det är ju lite skralt där ute hehe. Eller ja, egentligen så vimlar det ju med folk.

Men dejtsidor är mörka hemska platser, och då återstår typ att spontant gå fram till nån på stan bara eller i ica kön XD Men det går bättre att göra så åtminstone XD 

Men gyllene regeln gäller fortfarande. Sånt där "riktigt", det tenderar att bara dyka upp från oväntade ställen eller från ingenstans alls :) Och letar man så får man inget bra. Så är det bara :) Och inte fasen ska man "nöja sig" eller ha nån bara för att ha nån. Det är ett snabbt sätt att fastna i nått man lätt kan bli gammal och bitter i. 

Så vi kan va här och va glada och lynniga istället :D 

Haha men förresten. Är inte du skyldig mig en bakbild likt den fantastiskt underbara du la upp för inte så länge sedan ;-*

• Jon the papa
    llawgaddar skrev 2015-02-24 23:07:33 följande:
    Ja du jon vad gör man inte för att behaga damerna :p
    Haha ja precis :D 27% av träning består nog i att hålla sig i form för denna tråd haha XD 

Lätt värt med alla goingar här :) 
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-24 23:25:07 följande:

Vad gör handsken där?! Förstöra en så fin bild... 

Ber så hemskt mycket om ursäkt !! Hehe kände inte för att pajja handled under träning igen bara XD

Men nu är ja ju klar så

Och får kompencera med en färdigtränad jonas som plåster på såret :)

• Jon the papa

Och nuuuuuu är kl 00:00 denna onsdagens dag så hag blrjar med mitt sexpack som är dagens tema :D

Eller ja... det är där, under typ XD preliv helvete haha.

Jaja det är inte som förr iallafall kan en ju gotta sig åt :)

Härlig magonsdag allihopa och godnattkramar skickas :)

• Jon the papa
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 23:59:31 följande:
    Det kan vi verkligen godta som en ursäkt, riktigt fin kropp och leendet är värt guld ;)
    En tackar ödmjukast Solig
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-25 00:05:12 följande:
    Vacker! Rosa, me like! Solig
    Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-24 23:32:14 följande:
    Läcker rumpa ;)
    Tack så mycket, efter ett gäng träningspass kanske jag kan visa något i din klass! OskyldigHärligt det tackar jag (vi) för! Men ser fortfarande fram emot "guldbilden"! Oskyldig
    Jon the papa skrev 2015-02-24 23:52:16 följande:
    Ber så hemskt mycket om ursäkt !! Hehe kände inte för att pajja handled under träning igen bara XD

Men nu är ja ju klar så

Och får kompencera med en färdigtränad jonas som plåster på såret :)
    Åååh, vackert! Händer o armar kan vara en svag punkt! Oskyldig 
    Leendet får vara en liten kompensation, men låt det inte hända igen! {#emotions_dlg.djavulsk}

Haha jag ska försöka lova detta och hålla mig till dina stenhårda regler Drömmer Annars får väl lämplig bestraffning utdelas eller nått :) 

Så återbjuder på 2 gamla händer och lite arm då från ett par veckor tillbaks i tiden :)
Svar på tråden Helkroppstråden