Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 12:39:51 följande:

Ja förlåter dig, och skickar en cyber puss!

Är dock fortfarande på semester kan man säg...

Har hittat mig en "man-crush" som fått patent på mina bilder... men denna kan ja bju på

Gah! Den dära jävla man-crushen! Schämmes !! Haha nä men va kul. En får väl sucka eftrr de där läpparna istället då och då :) Massa lycka till med den där lyckosamme :D
  • Jon the papa
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 10:48:47 följande:
    Wow gisses :D Vilken härlig fredagsbild att kika till på :D
  • Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-20 11:26:40 följande:

Haha, dubbelfredags awesome idag helt enkelt :D
  • Jon the papa
    Linnea1994 skrev 2015-06-23 09:39:06 följande:
    Vet inte hur många tjejer som tänder på killar i gasmask, jag gör det inte!

Faen, nu råkade jag ju göra tummen upp på ett annars rätt så tummen ner inlägg. 

Men bra :D Då har samtliga noterat att just din personliga smak inte tänder på "gasmasklooken". Detta är nu antecknat och arkiverat. Om du klickar på "visa endast" på mig så hittar du säkerligen ett flertal bilder till som inte faller dig i smaken :)

Men det är helt ok. En kan inte behaga alla, och du har till synes inte lagt upp så mycket själv av vad man kan se såvida du inte har ett gnäll alias då.

Inte för att det har någon relevans direkt, då det inte är ett måste, men blir lite tafatt gnäll mest på vad du inte gillar, i en grupp där alla gillar jäkla massa olika och är glada i hågen. 

Om du läser texten till HKT så kanske du ska begrunda lite vad ditt inlägg tillförde utav värde för tråden? Va det feelgood? Va det peppande? Blev man glad? 

Jag tänder på tjejer som har gasmask och gärna tatuerade :D Och finns allt tjejer som gör det också ;)

Puss ;) Så får du en mask till för goda småsinthetens skull :) 

• Jon the papa
    Anonym (Quexet) skrev 2015-06-22 22:34:08 följande:

Oj så mycket vackert det har varit under den senaste perioden! Solig

Kul att se dig igen Jon det var ett tag sen. Glad

Och alltid samma fröjd att se dig Quexet :D Ska försöka bättra mig med bilder :) 

Så bjur på en ny med lillans lilla nya husdjur :D 

Så faller det säkert någon i smaken Solig

• Jon the papa

Goooooooo fredag på er alla goa :D Själv drar man snart och slavar i fabriken hela helgen lång och således firar även sin 33års dag där :/ Fast en får hoppas på att man får se lite mumsigheter här istället då :D 

En go sak med nya jobbet är åtminstone att vad man än gör så innefattar det trappor XD 

Så man får änna lite automatisk benträning och deff :D Så det är ju alltid nått hehe. 

Ha en riktigt härlig helg på er nu :D !! 

• Jon the papa
    tiaani skrev 2015-07-03 01:49:49 följande:
    Herre gisses må jag säga Tiaani :D ! En blir änna glad i hela kroppen när man får beskåda nått så tjusigt :) 
  • Jon the papa
    Anonym (Lfc) skrev 2015-07-06 20:35:55 följande:

Godkväll!

Alltså det där vackert nätta.... Haha dör lite. Kul att se lite nya bedårande, även om man mest är i Mina mindre vågade nuförtiden. Haha HKT är inte glömd för det :)
  • Jon the papa
    Djupsinnig skrev 2015-07-09 09:01:49 följande:

Oj vilka härliga bilder! Kul att se lite aktivitet i tråden.

Sitter på ett knackigt wi-fi så jag passar på att berömma alla vackra kvinnokroppar och manskroppar för den delen oxå.

Själv är jag lite lätt skakig efter ett löppass i 35 graders värme. Ha en härlig dag :)

Alltså inte för att man spelar på båda planhalvorna. Men herre jävlar vilken kropp du har herr Djupsinnig ! Haha, sånt blir en bra peppad av må jag säga :) 

Qudos to you min herre :D
Svar på tråden Helkroppstråden