Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:24:21 följande:
Det är inte utan att man får en liten "girl-crush" på dig med fina Quexet, det är liksom oundvikligt.

Jag kan förstå att saker hemma blir festligare om man tar på sig en sån outfit, du är så snygg i din, att jag funderar på att rota fram mina gamla dammiga korsetter och grejer längst bak i garderoben.

Haha vet inte ifall man ska bli svartsjuk eller lätt upphetsad XD Fast så fina som ni två är så gör det inget 
Och mamita..... ROTA!!! Det tror det är någon grundlag att visa upp dig i detta du nämt!!
Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:50:27 följande:
Vilken snygg rygg!!
Du är grann att se på papa Jon!

Jon the papa skrev 2015-02-26 02:18:33 följande:
Godnatt nu gott folk som säkert sussar redan :)
Avslutar med en liten nu&dåbild.
Gonattkram på er alla goa :D
Du måste verkligen vara stolt över dig själv, vilken skillnad!
Och kul för din egen del att du har nu & då bilder så du själv kan se resultaten.
När jag var gravid gick jag upp 30kg, man kan nog påstå att jag tog ätandet till nya nivåer under dom månaderna haha... Tog något år att gå tillbaka till min "ordinarie" kropp.
Hur som är du jätte fin Papa Jon!

Åh tack fina du
Och det finns ju inte såååå många "för" bilder på mig så blir ett visst återanvändande. Men det va ju där jag va på "toppen" av min vidd så att säga hehe.
Haha jäkla ångar va de ska ställa till med XD! Fast jag gjorde en sån där klassisk grej. Jag gick upp närmare 20 kilo under graviditeten.... Bara det att lillans mamma gick upp 12 kilo som typ va borta månaden därpå och jag gick upp 15 kilo till
Haha skyller till viss del på att man kan likna henne i det närmast med en bullbakande feeder XD Och jag glad i mat hehe.
Fast det är jag ju fortfarande. Och äter väl mer gott nu än va jag gjorde innan. Bara skippa det där med ris, pasta, potatis och mjöl så rasa 35 kilo bort utan ett bekymmer. Fast blev ju bara "smal" så nu får en ligga i så man blir "sängkammarsnygg" också
Men dina bilder är allt nått man "väntar" på :) Och alltid drar en suck av att se
hehe vilka tankar och fantasier som drar igång så lätt också behöver väl inte nämnas heller XD
En harmlös slängkyss skickas :D
Och ROTA NU!