Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2015-02-26 08:25:07 följande:
    Jupp.Vi kör på det, Wally. Jävligt snyggt det du visar upp....Blåkläder bälte !!!  Kör jag också med på jobbekläder. Sketabra.Glad

Å jag skall inte va sämre jag.

Ett styck torso coming up.

Således:

Fast inget Blåkläder-bälte. Tyvärr.

Kram //Anton

Haha herre jäflar Anton XD Haha denna karlakar :D Och glädjespridare :) Som sagt en får se vart man är om ett halvår fast siktar ju på lite lägre än grekisk gud mål som du uppnått för länge sedan :D Men man blir fan pepp när man ser vad andra kan göra med kroppen :)

Men nattbilden min visar ju iallafall lite framsteg med ryggen. Men hade ju varit roligt att kunna tvätta kläderna direkt i forsen här bredvid huset som du lika gärna kan göra :D !

Haha hade man säkert kunna tjäna en slant på att tvätta också här i grannskapet :) 

Och kram på er alla härliga fina förtjusande människor i tråden!! 

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:24:21 följande:
    Det är inte utan att man får en liten "girl-crush" på dig med fina Quexet, det är liksom oundvikligt. Glad{#emotions_dlg.flower}Kyss

Jag kan förstå att saker hemma blir festligare om man tar på sig en sån outfit, du är så snygg i din, att jag funderar på att rota fram mina gamla dammiga korsetter och grejer längst bak i garderoben.

Haha vet inte ifall man ska bli svartsjuk eller lätt upphetsad XD Fast så fina som ni två är så gör det inget Solig

Och mamita..... ROTA!!! Det tror det är någon grundlag att visa upp dig i detta du nämt!! 

Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 12:50:27 följande:
    Vilken snygg rygg!!
    Du är grann att se på papa Jon!
    Jon the papa skrev 2015-02-26 02:18:33 följande:

Godnatt nu gott folk som säkert sussar redan :)

Avslutar med en liten nu&dåbild.

Gonattkram på er alla goa :D

Du måste verkligen vara stolt över dig själv, vilken skillnad!
    Och kul för din egen del att du har nu & då bilder så du själv kan se resultaten.

När jag var gravid gick jag upp 30kg, man kan nog påstå att jag tog ätandet till nya nivåer under dom månaderna haha... Tog något år att gå tillbaka till min "ordinarie" kropp. 

Hur som är du jätte fin Papa Jon! Kyss

Åh tack fina du Hjärta Glad 

Och det finns ju inte såååå många "för" bilder på mig så blir ett visst återanvändande. Men det va ju där jag va på "toppen" av min vidd så att säga hehe. 

Haha jäkla ångar va de ska ställa till med XD! Fast jag gjorde en sån där klassisk grej. Jag gick upp närmare 20 kilo under graviditeten.... Bara det att lillans mamma gick upp 12 kilo som typ va borta månaden därpå och jag gick upp 15 kilo till Kräks Haha skyller till viss del på att man kan likna henne i det närmast med en bullbakande feeder XD Och jag glad i mat hehe. 

Fast det är jag ju fortfarande. Och äter väl mer gott nu än va jag gjorde innan. Bara skippa det där med ris, pasta, potatis och mjöl så rasa 35 kilo bort utan ett bekymmer. Fast blev ju bara "smal" så nu får en ligga i så man blir "sängkammarsnygg" också Solig 

Men dina bilder är allt nått man "väntar" på :) Och alltid drar en suck av att se Glad hehe vilka tankar och fantasier som drar igång så lätt också behöver väl inte nämnas heller XD 

En harmlös slängkyss skickas :D 

Och ROTA NU! Drömmer

• Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-26 13:18:55 följande:

Vaddå "mammamage"? Jättefin ju! Tack snälla du!  Nu börjar du hamna på +sidan igen! 

Wow, vilken förändring! Vad duktig du är!  

Du skulle kunna få dela med dig av självdisciplinen, kan jag behöva!  

Haha tack ????

Fast det är liksom inte så "svårt" med självdisiplinen när man äter

Haha. Äta sig ner i vikt/omfång och träna för att piffa till :)

Ursäktar att det blev lite matporr så får kompencera men en gammel duschmig :)

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:04:30 följande:

Hahaha, ja du papa Jon, En vacker kvinna med en så härlig insida som Quexet tror jag dom flesta blir lite kär i? Nått annat vore konstigt.

Ja, jag tror faktiskt att jag ska ge mig in på safari i garderoben och se vad jag kan rota fram Kanske något kul till fredags och lördags temat.... 

Hahaha, så det var sympati ätandet var boven?

Tror många män går igenom det faktiskt, har sett det på flera i min omgivning.

Sängkammar snygg är du ju redan dessutom hörrö Papa.

Vilken ära att få vara med i dina fantasier, jag hoppas jag sköter mig?

Jag har hittills inte råkat på klagomål i verkliga livet, så jag hoppas att jag håller måttet i fantasin också...

Haha ja, man va ju tvungen att uppleva det tillsammans med henne XD

Haha åååhh ja det gör du! Haha så foglig, men med bus i blicken ;)

Så hoppas din jakt hittar skatter så vi får beskåda lite mer som ger upphov till hett huvudsnurr :)
    Pentra skrev 2015-02-26 14:11:56 följande:

Åh! Och jag som bara ätit 2.5 dl yoghurt och 20 g müsli idag och är superhungrig redan innan de här läckra bilderna. Nu så är jag ju ännu hungrigare..., på fler sätt än ett... Mmm... Ser sååå gott ut! Alltihop! Och den sista bilden ; föreställer den huvudrätt eller efterrätt? ? ... /Pentra

Haha men byt ut det mot äggröra med smör och stekt sidfläsk så slipper du hunger nästkommande 5-7 timmar. Mesta müslin är ju mer eller mindre socker som man blir vrålhungrig snabbt igen av.

Hehe effterätt med vispad grädde går nog att ordna ;) Kan tom bli rikgtigt proteinrikt :D
    Quexet skrev 2015-02-26 14:17:45 följande:

Åååh, vilken härlig vårbild! Haha, ja det är bäst att lyda, tror "Morsan" har värre straff för olydnad än mig! Gubbvarning? Tycker att det ser riktigt bra ut! 

Haha hymn men lyda är så så tråkigt och straff kan ju va kul :D
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 14:15:03 följande:

Näeeeee Quexet, där är vi inte överens angående killarna...

Fot-tema är fot-tema, och följer man inte temat borde det kompenseras med minst 3 olika bilder på överkropp ur valfria vinklar.... tycker jag.. 

Haha förlåt :(

Men det va ett par fötter med där också och halva duschbilden är ju ben iallafall :D
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 21:23:33 följande:

Oookej.. Mitt bidrag till fot torsdagen, och till Borka framförallt!

Mähn denna missa jag ju helt! Fy vilken vacker dama du är Solig

Haha man utgår väl ifrån sig själv lite ibland och i den världen så är more more :D 

Haha fast det omvända funkar ju såklart med hehe ;) Men får hålla med dig att det känns lite finare med de piffiga bilderna med bara lite diskret visning känns finare :) (Haha du får dock visa hur mycket du vill!!) Och glöm inte dagens bild ;) 

Men längtar till söndagens dag :D

• Jon the papa

Förlåt för lite bortatid, men nu är herr Jon tillbaka igen :D

Får scrolla en miljard sidor bakåt och se vad som hänt XD

Svar på tråden Helkroppstråden