Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Brunhilde skrev 2015-02-25 00:22:50 följande:
    Fantastiskt bra jobbat! Jag förstår att du är stolt och det har du verkligen all anledning att vara.
    Tack så mycket :) Sånt värmer Solig Du får vara med på magonsdag tycker jag ju och resten av veckans temahärligheter :)
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-25 00:34:10 följande:
    Oooh, mer kompensation, tycker lite bättre om dig nu... Kyss

Det är helt klart bäst att hålla sig till reglerna, vem vet vilket straff jag kommer att utdela! Jag kan vara en riktig bitch! {#emotions_dlg.djavulsk}
    LostInTranslation skrev 2015-02-25 00:21:28 följande:
    Ja förr eller senare trillar den in...
    Haha, låter underbart, har dock svårt att tänka mig att du ska få fram en bättre bild än vad du redan delat med dig av?! Oskyldig

Haha fick en krypande lust att slänga på mig lovikkavantar av någon besynnerlig anledning och utmana ödet Cool
  • Jon the papa
    Brunhilde skrev 2015-02-25 00:39:19 följande:
    Haha, det var länge sedan jag visade upp mig i tråden
    I den här iaf Nöjer mig med att flukta lite ibland. Är dock grymt impad av dig och du tar oftast snygga bilder, så sug åt dig av komplimangerna.

Haha tusan också. Hänger du i denna dära "Mina vågade bilder" då som man tålmodigt väntar på att få dörren upplåst till Solig

Men man blir allt pepp av dina fina ord :) Men man får väl hoppas på att få sig en kik någon dag :)  

• Jon the papa
    Brunhilde skrev 2015-02-25 00:52:24 följande:
    Nej, inte där heller, men du har säkert redan sett, bara det att du inte visste att det var jag
    Haha faen också, men hade ju ett uppehåll på ett år härifrån typ. Men men, man får väl vänta och se ifall det kommer en ankel eller nått innan en blir för gammel och skröpligSolig
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-25 00:53:02 följande:
    Haha, du skulle bara våga! Demon
    Oskyldig du vet att det kommer bli Lovikkavante i svartvitt med grym ljussättning va.... 
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 10:41:24 följande:

Mag-onsdag!!!

Gisses, när man får lite ont i magen av din mage då är det en fin onsdag må jag säga ! Enastående Solig
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:36:11 följande:
    Denna hals, käklinje och läppar <3 Haha folk har fan gift sig för mindre XD !
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-25 11:30:11 följande:
    Härliga du, vad glad jag blir av dom fina orden!

Fast bättre ska det bli, jag har inte tränat på 9 år och misshandlat kroppen rätt ordentligt.. Min diet ska vi bara inte prata om...

Haha ja men så jävla illa däran ser det ju inte ut att vara :D Fast man behöver ju inte må bra på insidan även om man har en smäcker utsida såklart. Kost är a och o för en kropps välmående. Haha misshandlade ju bara min på detta sätt i 27 år tills för 5 år sedan XD.

Träning är till för att bli sängkammarsnygg, öppna dörrar samt bära matkassar smidigare :) 

Men dina läppar... fy säger jag bara! Bara busiga tankar! 

• Jon the papa
    Armar och axlar avklarade på kvällskvisten så en bild kan en bju på :) 

Och fick ta av träningslovikkavantarna för din skull då Quexet ;) 

• Jon the papa

Godnatt nu gott folk som säkert sussar redan :)

Avslutar med en liten nu&dåbild.

Gonattkram på er alla goa :D

Svar på tråden Helkroppstråden