• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (HON) skrev 2013-09-06 15:22:37 följande:

Jag hoppar in i tråden
    Hett!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • BOWTIE
    fialotta85 skrev 2013-09-06 15:33:37 följande:
    Åh, får gåshud! Jag vill hamna i ett inferno av välbehag!! ;)

Allt fia går att ordna med lite fantasi och vilja Ett större problem jag har är tydligen att stava och vara grammatiskt korrekt, detta har tydligen visat sig vara en ren omöjlighet för mig att åstadkomma!
  • fialotta85
    BOWTIE skrev 2013-09-06 15:42:43 följande:

Allt fia går att ordna med lite fantasi och vilja smile5.gif Ett större problem jag har är tydligen att stava och vara grammatiskt korrekt, detta har tydligen visat sig vara en ren omöjlighet för mig att åstadkomma! smile5.gif
    Det är så va? Då vill min vilja och mina fantasier ta över här ;)

Har också märkt att man stavar och skriver som en kratta härinne, måste vara alla underbara bilder som gör en en aning.. Distraherad ;)
  • FjärilVingad73
    fialotta85 skrev 2013-09-06 15:48:19 följande:
    Det är så va? Då vill min vilja och mina fantasier ta över här ;)

Har också märkt att man stavar och skriver som en kratta härinne, måste vara alla underbara bilder som gör en en aning.. Distraherad ;)
    Himmel ja... Jäklar vad... distraherad man blir! OskyldigTystDrömmer
  • FjärilVingad73

När man är hemma och risig så får mjukisbyxor duga, sådetså! Cool

• fialotta85
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 15:49:36 följande:
    Himmel ja... Jäklar vad... distraherad man blir! OskyldigTystDrömmer
    Hehe, jaaa.. och okoncentrerad.. och.. och.. andra saker som gör en varm i kroppen ;)
  • Anonym (ops)

Mjukisbyxor är bra dom går fort att slita av ;)

FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 15:56:18 följande:
    När man är hemma och risig så får mjukisbyxor duga, sådetså!

• FjärilVingad73
    fialotta85 skrev 2013-09-06 15:57:23 följande:
    Hehe, jaaa.. och okoncentrerad.. och.. och.. andra saker som gör en varm i kroppen ;)
    Pulsen får ju hicka emellanåt, men det är säkert bra för hjärtat. Eller nåt! Drömmer
  • Anonym (sherlock)
    pinkdolly skrev 2013-09-06 15:27:18 följande:
    Visst är dom, min man är ännu stoltare!
    Är din man stolt över att dina bilder ligger ute till allmänt runkmaterial? Känns det lika kul att tänka på att det kan vara din pappas polare, din chef eller till och med din egen pappa som sitter och dregglar över bilderna?
    Det här är egentligen inte menat som ett personangrepp (även om verkar så). dina bilder är inte "värre" än någon annans här inne och du är ju en jättefin tjej. Jag bara undrar vart detta bekräftelsebehovet kommer ifrån? Vad får du ut av det?
  • FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:02:54 följande:
    Är din man stolt över att dina bilder ligger ute till allmänt runkmaterial? Känns det lika kul att tänka på att det kan vara din pappas polare, din chef eller till och med din egen pappa som sitter och dregglar över bilderna?
    Det här är egentligen inte menat som ett personangrepp (även om verkar så). dina bilder är inte "värre" än någon annans här inne och du är ju en jättefin tjej. Jag bara undrar vart detta bekräftelsebehovet kommer ifrån? Vad får du ut av det?
    Eller så kanske du bara ska skita i vad hon får ut utav det? Och vad hennes man tycker för den delen? Hon är väl för fan en vuxen kvinna och gör som hon vill!