• Honungsbiet

Helkroppstråden

Har blivit lite fet efter att råkat ut för en arbetskada. Men jag arbetar nu på att bli vältrimmad igen 
  • Anonym (sherlock)
    Anonym (The dreamer.) skrev 2013-09-06 20:02:10 följande:

Svar ligger i citatet, sen trampade du även på min hjärna så vem har du inte tampat på? Något mer från dig kommer inte att besvaras i tråden då du och jag har redan förstört den nog mycket, lägg ner det anonyma så jag kan inboxa dig om du vill ha mer kritik!
    Naaaaaw, vad du har ansträngt dig Kyss Detta bekräftar enbart det jag trodde från början att du är en av de som enbart sitter och väntar in bilderna på de här vackra tjejerna för att använda till att...ehh... drömma om. Naturligtvis är du nu rädd att en av flickorna inte längre ska vilja lägga ut bilder på sin kropp och tycker därför att jag har förstört tråden.
    Eftersom ingen andra verkar vara så kränkta som du så säger det nog mer om dig än om mig Skål

Sherlock - the dreamer 1-0! 
  • Anonym (Allie)

Ja visst finns det en rumptråd ;)

Och tack, tack snälla för dina ord :)

Mysigast skrev 2013-09-06 20:04:00 följande:
    Finns det en rumptråd???

Din är helt underbar! Så fast men ändå så len och fin! Väldigt rund och välformad dessutom! Hade varit väldigt svårt att hålla fingrarna i styr ;) 

• Anonym (Undran)
    Artig skrev 2013-09-06 21:12:18 följande:
    Jag är hårig och lite suddig 

Fy vad äckligt
  • Honungsbiet
    Anonym (Undran) skrev 2013-09-06 21:38:02 följande:

Fy vad äckligt
    Är jävligt jobbigt att ta bort...du skulle se min röv...där är det hår Flört
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-09-06 10:36:40 följande:

OMG vad snyggt, man vill ju bara sträcka ut handen och röra den där ryggen! Tack för underbar bild Mattias,
    och tack Allie,  för att du fick lite fart på honom att lägga ut det där....Skål 
  • BOWTIE
    Anonym (badsugen) skrev 2013-09-06 23:40:18 följande:
     Nattsudd.

Du, jag är verkligen badsugen, vilken vacker kropp jag älskar den!Hjärta