• pinkdolly

Helkroppstråden

Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:02:54 följande:
    Är din man stolt över att dina bilder ligger ute till allmänt runkmaterial? Känns det lika kul att tänka på att det kan vara din pappas polare, din chef eller till och med din egen pappa som sitter och dregglar över bilderna?
    Det här är egentligen inte menat som ett personangrepp (även om verkar så). dina bilder är inte "värre" än någon annans här inne och du är ju en jättefin tjej. Jag bara undrar vart detta bekräftelsebehovet kommer ifrån? Vad får du ut av det?
    Jag struntar i vem som ser mina bilder, faktiskt. Jag är väl medveten om att alla kan se mina bilder, att dom ligger kvar för evigt även om jag tar bort dom. Och det är ok. Det här är ett val jag har gjort, det är MIN kropp, jag gör vad vill med den. Ingen, inte ens min man, kan tala om för mig vad jag får och inte får göra.
  • fialotta85
    Hotrod skrev 2013-09-06 16:23:01 följande:
    Troligen för oss båda...men vem vetDrömmer
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:13:56 följande:Nu blev det sådär varmt i kroppen igen... Har du fortfarande lampproblem? Virrade ju bort mig häromdagen..
    Nej ljuset funkar nu men jag har fått nått skit på linsen.....långt ner i mitten något till höger ser du Flört

Burnout
    Jag ser, jag ser.. Behöver du någon som rensar linsen? Kan även kolla så att det verkligen inte är något vid dig som spökar.. Om jag böjer mig ner och kollar riktigt noga..
  • Anonym (sherlock)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:22:30 följande:
    Ingen ska behöva förklara sig eller sina bilder, och gillar man inte trådens anda så kanske man inte behöver vara här.

Jag är fri att åsikter och funderingar som alla andra eftersom det här är ett öppet familjelivsforum. Trampade jag på en öm tå kanske? Du verkar väldigt trevlig och ödmjuk f.ö, men det är faktiskt inte DIN tråd.
  • FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:36:25 följande:
    Jag är fri att åsikter och funderingar som alla andra eftersom det här är ett öppet familjelivsforum. Trampade jag på en öm tå kanske? Du verkar väldigt trevlig och ödmjuk f.ö, men det är faktiskt inte DIN tråd.
    Jag kanske överreagerar, men vi har fått mycket skit från anonyma här... Anonyma som inte verkar förstå att vi är vuxna individer som visar upp oss för att VI vill...

Nej, det är inte min tråd, det har jag aldrig hävdat heller.

Dollyn har för övrigt fått ta emot mest skit av oss alla tror jag, och hon är en fin tjej. Tycker bara inte att hon behöver ta sånt...
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (sherlock)
    pinkdolly skrev 2013-09-06 16:28:47 följande:
    Jag struntar i vem som ser mina bilder, faktiskt. Jag är väl medveten om att alla kan se mina bilder, att dom ligger kvar för evigt även om jag tar bort dom. Och det är ok. Det här är ett val jag har gjort, det är MIN kropp, jag gör vad vill med den. Ingen, inte ens min man, kan tala om för mig vad jag får och inte får göra.
    Nä, såklart han inte kan. Jag fattar också att det är DIN kropp och att du kan göra vad DU vill med dem. Frågan är varför, vad får du ut av det? Blir du tänd av det eller vill du att andra ska bli tända av det? Just asking.
  • Hotrod
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:31:21 följande:
    Jag ser, jag ser.. Behöver du någon som rensar linsen? Kan även kolla så att det verkligen inte är något vid dig som spökar.. Om jag böjer mig ner och kollar riktigt noga..
    Detta måste undersökas...men det kan nog ta tid..allt från några timmar till hela helgen...måste nog ta några kort på dig också för att kontrollera kameran ..
    Burnout
  • Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 15:56:18 följande:
    När man är hemma och risig så får mjukisbyxor duga, sådetså! Cool

Du ser inte alls risig ut på bilden :)
    Tvärtom. 
  • Anonym (The dreamer.)
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:36:25 följande:

Inte din heller, ditt gnägg är lika intressant som ett par utslitna raggsockor en sen lördagsnatt som nyligen trampat i kattpiss!
  • Anonym (sherlock)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:39:09 följande:
    Jag kanske överreagerar, men vi har fått mycket skit från anonyma här... Anonyma som inte verkar förstå att vi är vuxna individer som visar upp oss för att VI vill...

Dollyn har för övrigt fått ta emot mest skit av oss alla tror jag, och hon är en fin tjej. Tycker bara inte att hon behöver ta sånt...
    Äh såklart man får göra som man vill. Jag blev bara nyfiken och skrev väl någon kommentar som kan verka aningen krass... Anledningen att jag skrev till just dolly var att hon är en tjej som syns mycket och då visste jag att jag skulle få ett snabbt svar. Men nog snackat, har frågat det jag vill, så nu får ni återgå till er hobby att beundra andra och er själva. Det är ju ändå fredag Skål
  • fialotta85
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:39:09 följande:

I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
    Nu har jag inte hängt med här så länge, men har märkt att det mestadels är Dolly som ifrågasätts. Konstigt när det antagligen är hon som ärligast med detta utåt av oss alla här. Tråkigt!