Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:02:54 följande:
Är din man stolt över att dina bilder ligger ute till allmänt runkmaterial?
Meningen är din man stolt är ju inte person höjande utan att i det hon gör skulle vara något man borde känna sig skamsen för och inte moraliskt riktigt!
Här är en tydlig värdering att bilder är just ämnade för att runkas till även om så är fallet ger du skenet av att detta skulle vara något som skulle vara moraliskt förkastligt, därmed gör det mig/oss som ser bilderna till runkare och att isf skulle vara något omoraliskt i just detta.
Känns det lika kul att tänka på att det kan vara din pappas polare, din chef eller till och med din egen pappa som sitter och dregglar över bilderna?
Du spelar på skuld för vem som ser och att just den som ser följer ett mönster som kan beskrivas som snuskgubbe pervers.
Det här är egentligen inte menat som ett personangrepp (även om verkar så). dina bilder är inte "värre" än någon annans här inne och du är ju en jättefin tjej. Jag bara undrar vart detta bekräftelsebehovet kommer ifrån? Vad får du ut av det?
Även här lindar du in orden i något, du får det som att bilderna i tråden skulle vara förkastligtliga här med, du drar även alla över samma kam.
Svar ligger i citatet, sen trampade du även på min hjärna så vem har du inte tampat på? Något mer från dig kommer inte att besvaras i tråden då du och jag har redan förstört den nog mycket, lägg ner det anonyma så jag kan inboxa dig om du vill ha mer kritik!