• Nyfikne

Helkroppstråden

Anonym (HON) skrev 2013-09-06 15:22:37 följande:

Jag hoppar in i tråden
    Hoppa in du.
    Och stanna gärna.
    Underbar bild och vilka snygga boobs Tungan ute 
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-09-06 16:42:30 följande:
    Du ser inte alls risig ut på bilden :)
    Tvärtom. 
    Kyss
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:43:28 följande:
    Nu har jag inte hängt med här så länge, men har märkt att det mestadels är Dolly som ifrågasätts. Konstigt när det antagligen är hon som ärligast med detta utåt av oss alla här. Tråkigt!
    Jäkligt tråkigt! Tokfin tjej ju!
  • fialotta85
    Hotrod skrev 2013-09-06 16:39:52 följande:
    Detta måste undersökas...men det kan nog ta tid..allt från några timmar till hela helgen...måste nog ta några kort på dig också för att kontrollera kameran ..
    Burnout
    Absolut, alla vinklar måste undersökas......... ;))
  • pinkdolly
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:39:35 följande:
    Nä, såklart han inte kan. Jag fattar också att det är DIN kropp och att du kan göra vad DU vill med dem. Frågan är varför, vad får du ut av det? Blir du tänd av det eller vill du att andra ska bli tända av det? Just asking.
    Det är klart att jag gillar att andra gillar min kropp, på avstånd. Jag är knappast någon som "bjuder ut" mig på krogen. Det ska vara på mina egna villkor, inget annat. Jag lägger ut det jag vill lägga ut. Jag är gammal nog att kunna tänka på vilka konsekvenser det kan få. Jag gillar min kropp, är stolt över den. Sen struntar jag fullständigt i vad anonyma människor säger här i ett dåligt försök att trycka ner en.
  • Anonym (sherlock)
    Anonym (The dreamer.) skrev 2013-09-06 16:42:38 följande:

Inte din heller, ditt gnägg är lika intressant som ett par utslitna raggsockor en sen lördagsnatt som nyligen trampat i kattpiss!
    Blev det jobbigt för din hjärna att sålla bilderna bland texten?
  • fialotta85
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:45:02 följande:
    Jäkligt tråkigt! Tokfin tjej ju!
    Verkligen!! Får ju t o m ens heterohjärta att slå dubbelvolter ibland ;)
  • Anonym (sherlock)
    pinkdolly skrev 2013-09-06 16:46:07 följande:
    Det är klart att jag gillar att andra gillar min kropp, på avstånd. Jag är knappast någon som "bjuder ut" mig på krogen. Det ska vara på mina egna villkor, inget annat. Jag lägger ut det jag vill lägga ut. Jag är gammal nog att kunna tänka på vilka konsekvenser det kan få. Jag gillar min kropp, är stolt över den. Sen struntar jag fullständigt i vad anonyma människor säger här i ett dåligt försök att trycka ner en.
    Ok tack för svaret. (Tycker faktiskt inte alls jag har försökt trycka ner dig, det ligger nog mer i dina egna värderingar. Skev ju att jag tycker att du är fin).
  • pinkdolly
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:43:28 följande:
    Nu har jag inte hängt med här så länge, men har märkt att det mestadels är Dolly som ifrågasätts. Konstigt när det antagligen är hon som ärligast med detta utåt av oss alla här. Tråkigt!
    Antagligen just därför, för att jag är ärlig med varför jag gör det, varför jag gillar det.. För att deras gnägg inte funkar på mig.. Alltid retar det någon ;)
  • pinkdolly
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:48:43 följande:
    Ok tack för svaret. (Tycker faktiskt inte alls jag har försökt trycka ner dig, det ligger nog mer i dina egna värderingar. Skev ju att jag tycker att du är fin).
    Nej, nu menar jag inte dig, faktiskt. Inser att det lät så. Men andra anonyma.