• Hotrod

Helkroppstråden

Fredagsbilden....ha en trevlig helgSkål

Burnout
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-09-06 16:08:07 följande:

Grrrrrrrrr... Blir en frustrerad kväll, tror jag! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • mrme

Ja vad får man ut av att posta bilder på sig själv ? Själv ser jag det så här , det retar alltid någon ;) sedan e det ju alltid kul om någon säger något trevligt . Jag är ju medveten om att mina bilder inte är i närheten av va vissa killar lägger ut . Men det gör inget :)

• BOWTIE
    fialotta85 skrev 2013-09-06 15:48:19 följande:
    Det är så va? Då vill min vilja och mina fantasier ta över här ;)

Har också märkt att man stavar och skriver som en kratta härinne, måste vara alla underbara bilder som gör en en aning.. Distraherad ;)

Vem vet fia vad framtiden har att erbjuda, rätt vad det är står kanske just du i ditt lilla egna inferno och myser
  • FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-09-06 16:11:52 följande:
    Ja vad får man ut av att posta bilder på sig själv ? Själv ser jag det så här , det retar alltid någon ;) sedan e det ju alltid kul om någon säger något trevligt . Jag är ju medveten om att mina bilder inte är i närheten av va vissa killar lägger ut . Men det gör inget :)
    Inget fel på dina bilder! Jag gillar dem grymt mycket! Solig
  • fialotta85
    Hotrod skrev 2013-09-06 16:08:07 följande:

Burnout
    Nu blev det sådär varmt i kroppen igen... Har du fortfarande lampproblem? Virrade ju bort mig häromdagen..
  • Anonym (sherlock)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:04:22 följande:
    Eller så kanske du bara ska skita i vad hon får ut utav det? Och vad hennes man tycker för den delen? Hon är väl för fan en vuxen kvinna och gör som hon vill!
    Men det var våldsamt vad du fick vatten på din kvarn. Är du hennes morsa eller? Nu var frågan ställd i ren nyfikenhet och i en ganska artig ton under omständigheterna. Det var hon själv som tog upp hennes man och då ställde jag en följdfråga på ämnet. Något annat du är upprörd över?
  • FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:16:45 följande:
    Men det var våldsamt vad du fick vatten på din kvarn. Är du hennes morsa eller? Nu var frågan ställd i ren nyfikenhet och i en ganska artig ton under omständigheterna. Det var hon själv som tog upp hennes man och då ställde jag en följdfråga på ämnet. Något annat du är upprörd över?
    Ingen ska behöva förklara sig eller sina bilder, och gillar man inte trådens anda så kanske man inte behöver vara här.

• mrme

Tack :)

FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:12:49 följande:
    Inget fel på dina bilder! Jag gillar dem grymt mycket!

• Hotrod
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 16:11:14 följande:
    Grrrrrrrrr... Blir en frustrerad kväll, tror jag! Drömmer
    Troligen för oss båda...men vem vetDrömmer
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:13:56 följande:
    Nu blev det sådär varmt i kroppen igen... Har du fortfarande lampproblem? Virrade ju bort mig häromdagen..
    Nej ljuset funkar nu men jag har fått nått skit på linsen.....långt ner i mitten något till höger ser du Flört

Burnout