• FjärilVingad73

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-09-06 16:47:53 följande:
    Verkligen!! Får ju t o m ens heterohjärta att slå dubbelvolter ibland ;)
    Himmel ja!

Har sagt att är det nån som skulle få mig att byta sida så är det Dollyn. Och jag är jäääääääkligt hetero!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (The dreamer.)
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:46:17 följande:
    Blev det jobbigt för din hjärna att sålla bilderna bland texten?

Det jobbiga är du, försök konvertera någon annan klan med din trångsynta hatiska underton. Att nedvärdera min hjärna kan du fortsätta med för JAG vet att allt detta bara grundar sig i din egna syn på vem du själv är och att du inte kan leva upp till dina egna allt för höga ideal. Vill du fortsätta kan vi inboxa varandra så kan jag vara lite mer öppen för vad jag tycker och tänker?
  • FjärilVingad73

• Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 17:06:53 följande:

Snyygt
    Är de de här Nacy Sinatra sjöng om? Drömmer

These boots are made for walking,
    and that's just what they'll do

one of these days these boots are gonna walk all over you 

• mrme

Oj Nice fint . [quote=71020649][quote-nick]FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 17:06:53 följande:[/quote-nick][/quote]

• FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-09-06 17:10:49 följande:
    Snyygt
    Är de de här Nacy Sinatra sjöng om? Drömmer

These boots are made for walking,
    and that's just what they'll do
    one of these days these boots are gonna walk all over you 

Tja, jag är inte av den dominanta typen... Oskyldig Om du menar så?

Men försöker nån sätta sig på mig på annat sätt så vete katten... då kan de nog få smaka på en känga!
    mrme skrev 2013-09-06 17:12:09 följande:
    Oj Nice fint .
    Tack! Glad

• Anonym (2 barn senare)
    Mattias39 skrev 2013-09-06 10:36:40 följande:

Det där var riktigt ögongodis Tungan ute
  • mrme

Attans jag som e dominant av mig skulle bara slänga upp dig på sängen å göra trevliga saker ;)

FjärilVingad73 skrev 2013-09-06 17:13:58 följande:
    Tja, jag är inte av den dominanta typen...  Om du menar så?

Men försöker nån sätta sig på mig på annat sätt så vete katten... då kan de nog få smaka på en känga!Tack!

• FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-09-06 17:31:34 följande:

Attans jag som e dominant av mig skulle bara slänga upp dig på sängen å göra trevliga saker ;)

Det är ju exakt vad jag gillar...
  • Anonym (sherlock)
    Anonym (The dreamer.) skrev 2013-09-06 16:55:48 följande:

Det jobbiga är du, försök konvertera någon annan klan med din trångsynta hatiska underton. Att nedvärdera min hjärna kan du fortsätta med för JAG vet att allt detta bara grundar sig i din egna syn på vem du själv är och att du inte kan leva upp till dina egna allt för höga ideal. Vill du fortsätta kan vi inboxa varandra så kan jag vara lite mer öppen för vad jag tycker och tänker?
    Hatisk underton vad väl ändå att ta i? Varför tar du det här så personligt? Höga ideal, tackar och bugar, det har jag verkligen Glad Skönt att det framkommer i den ringa text jag skrivit. Förresten du vet att det är svårt för två anonyma att inboxa varandra väl? Så då föreslår jag att du tar steget och visar din profil så kan det hända att du får ett pm Flört