• Amys

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 13:15:49 följande:

Åh, så underbart vacker du är!
  • Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 17:28:28 följande:
    Tack så mycket och detsamma till dig 
    MrMom skrev 2014-10-14 16:24:38 följande:Väldigt snygg bild, bra ljus och en riktigt snygg modellkropp.Flört
    Tack så mycket smile1.gif skrattar lite för mig själv angående modellkropp smile5.gifTack så mycket och detsamma, riktigt fina bilder du har där, bara du inte får vänta förlänge smile5.gif  

Dessvärre får jag vänta alldeles för länge... Personen som kom på uttrycket 'den som väntar på något gott väntar aldrig för länge' ljuger!! ;)
  • Amys
    NeedfulThings skrev 2014-10-14 18:11:34 följande:
    Amys skrev 2014-10-14 17:17:40 följande:

Väntar med rumpan i vädret... Drömmer
    Åh ni båda alltså. Snyggaste tjejerna här Solig
    Tack och detsamma till dig, NT. Men jag håller inte med... Här finns så otroligt många vackra fina kvinnor i underbart många olika former att det är omöjligt att ha en favorit. Det finns så mycket vackra människor i denna tråden, kvinnor som män.

Men din kropp är också otroligt snygg! :)
  • Amys
    Zack skrev 2014-10-14 20:07:45 följande:
    Amy, du fortsätter med att förföra mig visuellt med bilderna på din fantastiska kropp.

Och med hänsyn till att vänta ; "Den som väntar på något gott väntar på mig" som jag lite ödmjukt brukar säga ;)
    Men du, om jag nu skulle vänta på dig så tycker jag det är lite ohyfsat att låta mig vänta så här länge.. Börjar bli lite kyligt gumpen;)
  • Amys
    Zack skrev 2014-10-14 20:32:27 följande:
    Ja skäms på mig, men jag befinner mig på en annan kontinent just nu. Jag lovar på bot och bättring så snart jag är hemma igen. Du kommer helt säker att bli varm igen då ;)
    Ja men då så, klär på mig så länge. Du får äran att ta av kläderna sen istället. Förväntar mig väldigt varmt och mysigt gottgörande för den eviga väntan;)
  • Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 21:12:24 följande:
    Åh, ska ni två ha myspys Drömmer när jag tänker efter så passar era snygga kroppar väldigt bra ihop DrömmerFlört
    Tror faktiskt att era kroppar matchar bättre;)

Men man ska ju dela med sig av det goda;)
  • Amys
    Zack skrev 2014-10-14 21:59:42 följande:
    Min soulmate är ju redan reserverad ;).....kanske kan hitta på ett nytt uttryck för det här ändamålet. Vad sägs om "bodymate".?
    Jag nöjer mig med att förföra dig visuellt:) och vice versa, på tal om det, en bild till oss damer ikväll kanske så vi kan drömma gott inatt? ;)
  • Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 21:53:19 följande:
    Okej! Ska se hur bra era namn passar! 
    Hahahahaha....Amys pillare! Hahaha, det var ju nästan klockrent ju smile5.gif  

Hoppas du inte tar illa upp amys {#emotions_dlg.flower}
    No offence taken, Amys pillare, jag dog av skratt där, klockrent. ;)
  • Amys
    Pillare skrev 2014-10-14 22:01:34 följande:
    Omöjligt. Amys är bland de snällaste i hela FL. smile1.gif
    Tack, kära du! <3
Svar på tråden Helkroppstråden