• Amys

Helkroppstråden

ÄngDal skrev 2014-09-29 15:41:18 följande:
    Åh, Gud, du är som en enda jättestor lördagsgodispåse hela du. Gott & Blandat.

Eftersom ingen kört denna Göteborgsantrukna vits säger jag att jag kan bidra med en gotteklubba till dig... ;)
    Jag älskar gotteklubbor:)
  • Amys
    Maddog08 skrev 2014-09-29 15:56:31 följande:
    Va hände?

Vilket bombnedslag, DAMN
    Jag tar åt mig äran där eftersom det är jag på den bilden som personen av någon anledning fann nöjet i att också lägga upp. Vilket jag tar som en komplimang. Och tack till din komplimang också.
  • Amys

Losten och Zack! Ni gör mig godissugen även denna tisdag.. Ni är riktigt heta och söta godisar:)

• Amys

Idag bjuds det på en repris, men det är ungefär så här det känns denna torsdag. Kanske det kommer en traditionell fredagsbild imorgon.. Ha en skön kväll alla godingar.

• Amys

Tog en snabbisbild i morse när jag skulle välja skor. Så kan jag springa runt på morgnarna för att känna vilket skohumör jag är på. Det blev inte dessa skorna kan jag meddela. Trevlig fredag!Solig
  • Amys
    ÄngDal skrev 2014-10-03 12:15:29 följande:
    Du är exceptionellt vacker och sexig ? och jag gillar dig i alla former av högklackat (och gärna topless). När du får tid kanske du kan lägga ut en bild på de skor du valde...Flört

Ha en underbar helg!

Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}

• Amys

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"Cool

Att någon tar sig tid att medvetet trycka ner andra människor med irrelevanta ord och meningar säger mer om den personen i fråga som slänger ur sig orden. Så frågan som lyder är, Vem är det som ska tycka synd om vem, egentligen?

(Alla har rätt till en åsikt, Ja! Men, endast välmenande ord får uttryckas enligt trådstart, all annan mening är ovälkommet i tråden alltså är du ovälkommen här "Hmm" så länge du inte har något fint att säga).

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!{#emotions_dlg.flower}

Ha en underbar söndag godingar!

• Amys
    ensamärstark skrev 2014-10-10 00:14:16 följande:

Kan inte se mig mätt på alla er så därför ett är passande ögon kanske

Vilka ögon.. otroligt vackra!
  • Amys

Det blir ett repriskollage från mig denna fredag, sorry grabbar. Men vardagen är en aning hektisk så kameran får vila. 

Trevlig helg!Skål

Svar på tråden Helkroppstråden