• Amys

Helkroppstråden

Gastkramaren skrev 2014-10-14 23:57:59 följande:

Tyckte jag läste någon skriva ''ge oss nåt att drömma om inatt'' så... Varsågoda! :)
    Zack skrev 2014-10-15 05:27:47 följande:

Godmorgon tråden och alla vackra kvinnor i denna. Rise and shine :)......själv ska jag dock gå och lägga mig nu, så här är det "lights out" som gäller

Det blev en god morgon istället, tack ska ni ha heta män Kyss

• Amys

Godmorgon. Skäll inte på mig för dålig kvalité på bildenOskyldig

• Amys
    Pillare skrev 2014-10-15 09:12:32 följande:
    Med en fin kvinna som du, även dålig kvalité är utmärkt.
    TackKyss
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-15 09:27:16 följande:
    Mmm vilka sköna boobs
    Ja, du skulle bara veta hur mysiga de ärFlört Du är en riktig heting också!
    Gastkramaren skrev 2014-10-15 09:57:35 följande:
    Onsdagar är verkligen lill-lördagar som det sägs om man får börja dagen med en sån här bild. Wow..! :3
    Har alltid gillat onsdagarDrömmer
    Nougat skrev 2014-10-15 09:30:39 följande:
    Vet inte vad jag ska säga Amy, men du har en sån fin kropp gumman. Kvaliteten på bilden gör det bara lite mer spännande på något sätt.

Tack snygging. Kyss

• Amys
    Aros02 skrev 2014-10-15 22:07:47 följande:
    Ja verkar så, snäll som en pepparkaksgumma!
    Pepparkaksgumma? Tack får jag nog säga, eller? ^^

Sexiga läppar du har förresten:)
  • Amys
    LostInTranslation skrev 2014-10-16 20:41:42 följande:

TGIFFS!!!

Yes, ska vi fika? Hallongrotta med hemmagjord vaniljsås från din vaniljstång? :)
  • Amys
    Aros02 skrev 2014-10-16 21:01:23 följande:
    Ja tack!

Jag tar en varm direkt från ugnen där hallonsylten inte stelnat utan fortfarande är lite lös och klibbig. Då är de som allra bäst!
    Går att ordna, hallongrottan håller alltid ca. 37 grader:)
  • Amys
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:36:45 följande:
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
    Vi alla här inne är helt vanliga människor med helt vanliga kroppar! Tänkte bara nämna det, eller kanske finns det någon ovanlig utomjordisk varelse från mars här kanske? Annars så är vi alla helt vanliga människor! Vanligt och vackert i all sin enkelhet.
  • Amys
    Anonym (tr) skrev 2014-10-16 21:53:58 följande:
    Tyckte det bara är löjligt att kalla honom "väldigt snygg" när han har en helt normal kropp som varje kille har som inte är överviktig...
    Men har tanken slagit dig att den personen som säger att han är väldigt snygg i själva verket tycker att han är väldigt snygg? Har tanken slagit dig att det finns människor som tycker hans kroppstyp är perfekt? Eller ska alla ha ditt ideal? Vad ditt ideal? Och eftersom du anser dig rätten att kritisera hans utseende, är det endast rättvist att han ska få ge kritik angående ditt utseende. Annars är det endast du som är löjlig i detta sammanhang.
  • Amys

Blev ingen TGIF-bild igår så bjuder på en TGIFS istället^^.

Svar på tråden Helkroppstråden