• engdahl

Helkroppstråden

Ensam, din ansiktsbild från i går var fantastisk - du är så otroligt vacker...

• engdahl
    Dress skrev 2013-12-10 17:47:22 följande:

Tackar för de fina kommentarerna igår med en liten "påklädningsbild" från i morse. (Fungerar iofs som avklädningsbild också om någon skulle föredra det ;)) phptdYmzn95625.jpg

Oj, vilken söt bild. Du har jättefin kropp och jag gillar avklädningskänslan med öppen skjorta och snygga matchande underkläder. Riktigt sexig bild! :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 17:52:23 följande:
    Tyvärr är den ena stängd pga ombyggnad (gäller ju att hänga med så man inte blir utkonkurrerad av andra parker) och den andrar är bara för VIP-medlemmarDrömmer.
    Sexiga fruktflicka, jag är verkligen inte otacksam eller girig. Ett åkband till din kärleksgrotta är mer än nog för att göra mig till den lyckligaste mannen på denna planet...jag skulle åka tills jag blev åksjuk och var tvungen att "kräkas" inne i grottan när jag var på väg in igen... ;)

Om det går för dig, kommer jag gärna in i grottan fler gånger...

Och vem vet kanske blir jag bjuden igen när den andra attraktionen öppnar igen - och om jag jobbar på bra med kärleksgrottan kanske det finns möjlighet att uppgradera till V.I.P.-medlemskap... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:37:56 följande:
    ........ alltså ompyssel av Mangoo innebär alltid kroppsarbete för någon annan Flört.
    Helt rätt! En man ska göra sitt yttersta för att få dig att njuta till fullo och alltid arbeta stenhårt för att uppnå detta.

Hans njutning kommer på köpet när han får smaka på dina stora mogna frukter, dina "päronhalvor" och din "gottepåse"...
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:50:20 följande:
    Haha........ det låter på dig som att du är en sådan där entusiasm som åkt "många attraktioner" i dina dagar, vet vad du vill få ut av en "ride" och som inte är rädd för att prova nya, hisnande "berg- och dalbanor" Drömmer!!??
    Haha, du är rolig också och har en befriande självdistans och glimt i ögat i alla dina svar...smart och sexig med andra ord...

Jo, några nöjesparker har jag allt besökt och jag gillar nya åkattraktioner - särskilt berg- och dalbanor och blöta flumrides...

Innehavarna av nöjesparkerna har alltid brukat bli väldigt nöjda med besöket... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:00:59 följande:

Det såklart de är nöjda när du lämnar dom med "sockervadd i håret" och ett löfte om att komma tillbaks nästa år igen Flört.
    Haha, "sockervadd i håret"... :D

Ja, de brukar uppskatta det - och min heta önskan att "komma" på återbesök... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 18:58:51 följande:
    Haha....... låter mer som du beskriver 7Eleven här nere på hörnet men jag tror jag fattar vad du menar Skrattande.
    Speak up skrev 2013-12-10 18:52:02 följande:Hehe, ja jag kanske skrattar ihjäl mig.. Flört
    Kanske det...... eller så skulle du ha en hel del att förklara Flört!

Haha, bröst, stjärt och mus har många namn... :)
  • engdahl
    Påven Johanna skrev 2013-12-10 19:16:41 följande:
    Vilka ordvitsar. Det är lite Arne Hegerfors gone bad över dem, får jag säga. 
    Haha, det har du helt klart rätt i :D

Nästa gång ska jag skriva fitta utan omskrivningar... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:11:19 följande:
    Ja du vet........ sådant där vitt och kladdigt som fastnar överallt Skrikandes.
    Speak up skrev 2013-12-10 19:08:04 följande:Hehe, ja du... *Pling* tillbaka! Solig
    Haha..... gubben då Nalle!!

Men ju kladdigare, desto trevligare har ju åkturen varit...så man ska alltid satsa på sockervadden..
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 19:27:48 följande:

Nu börjar det verkligen likna något. Du har en hylla värdig en renässanskvinna - så fyllig och svällande att man jan ställa en kandelaber på bysten utan att spilla stearin...

Snygg kjol med lagom längd till ett par läckra ben också...
Svar på tråden Helkroppstråden