• engdahl

Helkroppstråden

Fenina skrev 2013-12-10 19:39:55 följande:
    Snygg klyka
    Tack!
    engdahl skrev 2013-12-10 19:31:53 följande:Nu börjar det verkligen likna något. Du har en hylla värdig en renässanskvinna - så fyllig och svällande att man jan ställa en kandelaber på bysten utan att spilla stearin...

Snygg kjol med lagom längd till ett par läckra ben också...
    Goding där. Kandelabrar är det bästa jag vet. 
    Anonym (SuperMod) skrev 2013-12-10 19:29:52 följande:Kanske dockans efterträdare? Visa lite mer!
    Jag är ingens efterträdare, jag är jag. Men jag kan visa från en annan vinkel. 

[/quote]Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:14:46 följande:

Kan ju inte bara snacka Skäms!
    Fin mage och fina ben...du är så fin hela du
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 19:53:20 följande:
    Kära F, kan du citera bilden? Jag kan inte se den och det längtar jag efter att göra... :)
    Så klart Flört

[/quote]Tack! Vad gulligt av dig :)

Jag gillar den här vinkeln: du är jättesöt med mysigt leende, vackra ögon, härlig klyfta och ben som lovar så mycket... ;)

(Perfekt längd på kjolen och jag gillar stövlarna)

Puss puss
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 20:00:18 följande:
    Jädrar vad söt är då. :)
    Tack så mycket smile2.gif
    engdahl skrev 2013-12-10 19:57:08 följande:Så klart Flört

[/quote]Tack! Vad gulligt av dig :)

Jag gillar den här vinkeln: du är jättesöt med mysigt leende, vackra ögon, härlig klyfta och ben som lovar så mycket... ;)
    (Perfekt längd på kjolen och jag gillar stövlarna)

Puss puss
    Låter ju som att jag tog ett lyckat foto då, glad att det faller dig i smaken! Och alla komplimangerna sen....mmmmmmmys!
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-10 19:57:30 följande:

Tack. Nu fick jag fin utsikt, insikt. .. Ah. Fint att se
    Skål Tack du! 

[/quote]Ja, du faller mig verkligen i smaken. Du är snygg, sexig, med busig blick, läckra kläder och en riktig killer-kropp...vad finns det att inte gilla...? :)
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 20:26:48 följande:
    Mitt humör när jag är hungrig!!! smile2.gif hahaha!

Haha, då får man stoppa i dig praliner då och då...och sedan hålla dig nöjd även på andra vis... *blink, blink* ;)
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-10 20:58:25 följande:
    Haha meeeeeen! Jag sitter ju och pysslar ihop en kalender inför nästa år! Varför skulle jag vara sur goding? Jag blir det för det första nästan aldrig, och för den andra så kan man inte vara sur på någon som är söt! 
    engdahl skrev 2013-12-10 20:36:23 följande:Haha, då får man stoppa i dig praliner då och då...och sedan hålla dig nöjd även på andra vis... *blink, blink* ;)
    Jag äter inte sånt, men det finns säkert annat jag vill smaka Tungan uteÅh fina, tack du! Solig 

Jag kan gärna bjuda på annat du kan stoppa i munnen...

Och kanske bjuder du mig på motsvarande...? ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-10 22:49:31 följande:

Movit... Då kan vi lika gärna hetta till det lite mer smile5.gifphp4XIkWf75376.jpg

Ensam, det finns alltid en extra krydda i din bilder, en sensualitet, en underliggande sexualitet som är så naturlig och äkta och naken. Jag kan inte se mig mätt på dig.

Kram
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 08:30:38 följande:
    Vad glad jag blir att du uppskattar bilderna lämnar ett sug på att lägga upp fler

Det måste du absolut göra. Jag har fortfarande inte kunnat glömma bilden på ditt halva ansikte du la upp i förrgår kväll. Du är så fantastiskt vacker.
  • engdahl

[quote=71920317][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:06:24 följande:[/quote-nick][/quote] Jag kommer aldrig få nog av att titta på dina bröst. De är så underbara - se bara hur perfekta dina bröstvårtor och vårtgårdar är...!

• engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:27:09 följande:

Nästan troslös Drömmer!!
    Din stjärt är lika fin som dina bröst, vilket betyder toppklass. Och du lyckades ju leverera "troslös under kjol" utan att bli avstängd... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden