• engdahl

Helkroppstråden

Dress skrev 2013-12-11 17:11:40 följande:

Sista bilden i min miniserie kommer här :) phpKTCQMz15510.jpg

Du är riktigt fin. Det ser också ut att gömma sig ett par riktigt fina bröst i den snygga BH:n.

Att det finns nåt snyggt även söderut goes without saying... ;)

Undress, please, Dress... :)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 17:26:34 följande:
    Raring! Puss på dig. Kommer sakna dig och Angel. smile5.gif en sista bild, speciellt till dig! phpdc6CCS05545.jpg
    En sista bild - bara för i dag hoppas jag...?

(Inte för alltid, väl?)

Kram
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 17:38:49 följande:
    På ett tag. smile1.gif Men ni lär ju inte lida saknad av lättklädda kvinnor, eller hur?
    Förvisso, men din sexiga kropp kommer jag att sakna. I mina ögon är du helt perfekt, en drömkropp.

Puss
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 18:16:51 följande:

Du är så enormt välsvarvad att jag skulle göra i stort sett vad som helst för en natt med dig...
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 19:02:34 följande:
    Wow........ vilka förhandlingsmöjligheter jag fick NU då Drömmer!
    Känns inte som att du nöjer dig med en plats på reservlistan länge till Obestämd??
    Med den där kroppen har du förhandlingsmöjligheter med både Don Juan, Zlatan och valfri Hollowood-hunk...!

Nej, jag måste in på planen snart. Om jag inte blir startspelare, blir jag mer än lycklig som avbytare. Men håll mig inte på bänken för länge. Jag vill ha minst 60 minuter... ;)
  • engdahl
    Movit skrev 2013-12-11 19:32:31 följande:
    Men hallå.....Det är ju jag som är själva Zlatan i det här spelet, Engdal är en Anders Svensson....får börja på bänken, men visst han kan få provspela nån gång på övertiden....{#emotions_dlg.djavulsk}

(Sorry Engdal men det var liksom öppet mål nu jag var bara tvungen) Oskyldig{#emotions_dlg.flower}
    Jag ser mig mer som Henke Larsson i Barcelona: superavbytaren som kommer in och avgör matchen när storstjärnan inte får till det... ;D
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 19:28:24 följande:
    Tro mig... du behöver mer än 60 min om du ska kunna dribbla bollarna på ett tillfredsställande sätt Cool.
    Blir väldigt besviken om det visar sig att den staken du sägs besitta bara består av en vadderad suspensoar {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Jag utgår från att inte ens 90 min + förlängning och övertid i varje halvlek räcker för att dribbla med dina bollar och komma till avslut...

Varför inte köra en femdagars testmatch som i cricket...?

;)
  • engdahl
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-11 20:09:11 följande:

Jag lovade strumpbyxor...så här kommer det.
    Mums-mums!

Älskar din bakifrån-look...!

:)
  • engdahl
    Movit skrev 2013-12-11 20:04:33 följande:

Hmmm ja framförallt så vänder du allt till din fördel....ja nä jag vill nog inte jämföras med en spelare i mängden i en lagsport som fjollboll....jag är mer individualist som går min egen väg som inte gör som alla säger och vet vad det är som gäller.....typ nån som kan kläcka ur sog på en presskonferans "Kuken ska ha sitt!!!" eler nån som skiter i vem som kommer tvåa och alla andra resultat än att vara först! Skrattande
    Haha, man måste ju försöka spela alla kort rätt om man ska vinna "fruktkorgen"...

Du är mer som Frank Andersson alltså...? :D
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-11 20:49:13 följande:
    Hur man didaktiskt kan använda sig av arkiv i historieundervisning. Förmodligen lika intressant som en bild av det hade varit Flört
    Min familjeliv är konstig. Fick notis om att du skrivit...nyss...
    Den liderliga bibliotekarien/arkivarien, du vet.

Torr och sval på ytan men het och våt under... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden