• engdahl

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 11:17:12 följande:

Hör och häpna, nu ska ensam i ett bad igen, hon gör inget annat kan en tro smile5.gifphptF99KU36111.jpg

Vi är tacksamma för att du badar så ofta. Lite bilder från badet också...? ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:47:24 följande:
    Mer "string under stickad tröja" men ok då Skrattande!!
    Jo jo, men jag låtsades att du var utan trosor för man ser dem ju inte. Och i fantasin var tröjan en muskort kjol...
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-11 11:38:43 följande:
    Jag förbereder inför morgondagens seminarium. Tvivlar på att bilderna intresserat någon i tråden. 
    Tvärtom!

Detta låter ju väldigt intressant :)
  • engdahl
    Dress skrev 2013-12-11 08:46:47 följande:

Godmorgon allihop! Tack för fina kommentarer i tråden och inboxen igår. Glad jag blir :) Mer av samma kommer här... phpbiX95t74454.jpg

Du är väldigt sexig, kära Dress.

Fortsätt gärna förgylla våra dagar med dina bilder :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 11:57:49 följande:
    Kyss Tack snygging KattFlört!!
    matadoren666 skrev 2013-12-11 11:49:53 följande:kanske kan hoppa stickad tröja då...ler
    Näää så roligt ska vi inte ha..... än Flört.Du kanske kan få en "lärlingsplats" så får vi se vem som kan lära vem mest Drömmer.
    Mulen skrev 2013-12-11 11:50:47 följande:Nästan? Jag ser dom inte. Vänd om lite till får jag se Cool
    Tro mig.... dom finns där......... långt inne Obestämd!Ingen skulle bli gladare än jag om du visade min bakdel lite extra omtanke Hjärta!

Jag ansöker också om lärlingsplats för att ta hand om din stjärt...och ge rumpan "den fysiska uppmärksamhet" du vill ha... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 12:19:25 följande:
    Får nog tillämpa "först till kvarn-principen" här så det inte blir orättvist. Vill du att jag sätter upp dig på reservlistan Drömmer??
    Ja, gärna det! ;)

Nån gång blir han väl sjuk också...

...att han skulle vilja vara ledig är inte troligt...

Men det är inte så att det finns praktikplats i trädgården för att sköta om lökarna?

:)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 12:26:04 följande:
    Jodå...... lökarna behöver alltid omvårdnad men någon buske att klippa har jag inte TystFlört!!

Jag har en "gilla-knapp" vet du va PPPDrömmer?

Jag lovar att sköta om lökarna på så att du aldrig blir missnöjd ;)

Buskens normala växtplats lär kräva övervakning så att inget får för sig att växa - och om det gör det, krävs ju regelbunden ansning, eller hur...? ;)

Jag, praktikanten, jobbar gärna med hela framsidan så får lärlingen ta baksidan.

;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-11 14:42:52 följande:

Följ den här kartan istället så ska du nog hitta rätt Movit Skrattande
    Men herregud och satans jävlar vilken gudomligt jävla läcker och vacker och sexig kropp du har!!!!!!!!

Weltklasse! :)

Jag kommer att drömma om dig i den här ställningen i natt. Det lär bli en våt dröm.
  • engdahl
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-11 15:04:28 följande:

Mmmmmmm, gillar din kropp... :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 16:31:58 följande:
    Ren och len.. Mitt motto smile5.gif
    Underbart... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden