• engdahl

Helkroppstråden

Fenina skrev 2013-12-11 21:05:05 följande:
    Generellt sett brukar människor mest sucka åt mina intressen Flört
    Historia är för övrigt mycket intressant :)
  • engdahl
    Fenina skrev 2013-12-11 21:31:01 följande:
    Mjo, fast jag är lärare och bygger på vidare till att bli en bättre lärare Flört
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-11 21:16:43 följande:Haha! Jag är inte som människor generellt.
    Och det är en himla tur det tycker jag! SkålDet är det faktiskt! Mitt favorit ämne. 

Sexiga skolfröken är ju en underbar fantasi... ;)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 08:30:15 följande:

Bara jag som är vaken Drömmer??
    Jag älskar din kropp. Puss.
  • engdahl
    Dress skrev 2013-12-12 13:36:41 följande:

Ok. Nu har jag hittat en rolig app med effekter så nu kommer en miniserie på temat så får vi se vad ni tycker ;) phpdrFSZT09219.jpg

Fint! Och jag visste att du skulle ha ett par fina bröst under den där BH:n du visat tidigare... :)
  • engdahl
    Anonym (ny 3) skrev 2013-12-12 12:48:51 följande:

Oj och wow och herrejävvlar! En enastående vacker och läcker och sexig stjärt. Högsta poäng i min bok (fina trosor också) :)

Dig vill jag se MER av, baby...! ;)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 21:57:48 följande:
    Varsågod fembarnsfar!
    Ensam, jag kommer att sakna dig väldigt mycket. Rynkar på näsan Du är så vacker, som ett konstverk gjort av en mästare, det har jag tyckt sedan de första vackra bilderna du la ut på dig själv. Jag hoppas att du kommer att ha det bra - och att du kommer tillbaka en dag...
    Glad
    Puss och kram Hjärta
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 21:57:48 följande:
    Varsågod fembarnsfar!
    Och den här bilden är topp 3 av alla de cirka 50 bilder du bjudit oss på, fröken Ensam, fröken Alldeles Underbar, du som gett nakenheten ett sött ansikte... ;)
  • engdahl
    Zack skrev 2013-12-12 22:37:45 följande:
    Vackert ensam. Du har verkligen bjudit på riktigt många fina och sexiga bilder på dig själv, inte minst bilderna på dina vackra ögon och ditt ansikte. Hoppas på att få se dig här igen någon gång ;)
    Jag skriver under på detta också, till fullo.
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-13 05:32:28 följande:

Skål TGIF Skål!!
    Tomte Lucia Tomte!!
    Död Fredagden den 13:e Död!!

Du är en mycket vacker lucia, med glitter mellan dina välgräddade lussebullar... :)
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-13 05:32:28 följande:

Skål TGIF Skål!!
    Tomte Lucia Tomte!!
    Död Fredagden den 13:e Död!!

Mangoos väljästa lussebullar och lilla lussekatten, lussekissen, lussemusen...bara att sätta läpparna till och njuta...
Svar på tråden Helkroppstråden