• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-15 12:55:39 följande:

Kan jag ju inte skriva här, dom stackars killarna skulle ju bli helt till sig ;)

Just try us!
  • Aros02
    Anonym (Frugan) skrev 2014-12-15 11:24:40 följande:

Dax att hoppa i badet ;) Hoppas ni har en trevlig måndag :)

De där trosorna framhäver din fantastiska rumpa extra mycket!
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-15 14:08:51 följande:

Ny outfit!

Wahh, Quexet!! Me like "ny outfit" very Much!!
  • Aros02

Den här skulle kommit med under reprisbilder igår med FL siten strejkade i min telefon.

Men frågan kvarstår:

Ska en man ha raggarsträng (behåring över och under naveln) eller bör han omgående utsätta sig för plågsam vaxning eller annan hårborttagningsmetod för att duga? :)

Bilden ljuger lite då min värld är i färg plus på ett par andra sätt!

• Aros02

[quote=74525619][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2014-12-15 21:31:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj vilken fin!

• Aros02
    Celines Essence skrev 2014-12-15 21:48:11 följande:

Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\

Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...

Haha...

Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt

När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3

Jag gissar att när Anton sätter på sig sin allra sexigaste röst så är det både kursivt, understruket och fetstil Samtidigt, ja kanske stora bokstäver rent av?
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:34:51 följande:

Lite baksida

Fin bild och fin baksida! Trosorna sitter jättesnyggt på dig!

Trodde jag blivit avstängd igår när jag inte kom in å funderade på om det var en kommentar om musbilder. Slog igen min användare å startade en ny! Haha!
  • Aros02

[quote=74530656][quote-nick]Anonym (Smygis) skrev 2014-12-16 18:31:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Blir fan snurrig av den här bilden men på ett härligt sätt. Jättefina bröst!

• Aros02
    Celines Essence skrev 2014-12-17 21:30:15 följande:

Haha ... Hans sexigaste röst är nog kursiv och fetstil ... Men inte stora bokstäver... För han höjer ju inte rösten...

Ok, men vet du vad jag tror?? Han har flera trumfkort i form av överstrykningspennor i olika färger som han spar på lite grann!.. :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-17 21:23:40 följande:

Tack! Jag gillar den modellen av string. Alltid en slätt och fint under kläderna

Haha, ja jag tyckte det var konstigt att du bara var borta!

Kära NT, vet du vad du e, jo en riktig kycklingmamma!! Var borta ett kort tag å du hann redan sakna en av dina kycklingar! :)

Jo string passar även en kycklingmamma! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden