• Aros02

Helkroppstråden

Pentra skrev 2014-12-21 16:00:27 följande:

Gör ett nytt bilduppladdningsförsök, som utlovat.

Men Shiiit vilken tid det tog. Med alla krångligheter på nya FL så försöker jag nu med gamla FL ist...

Kram på er.

/Pentra

Så glad att du inte gav upp, snygg bild Pentra!
  • Aros02

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!

Kom igen nu! ;D

• Aros02
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:

Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 

Du har säkert rätt, men rätt ska va rätt! :)
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2014-12-22 10:00:57 följande:

Därför, Mrs vacker, att jag vinklar in min biceps på den senast tagna bilden (den översta) och det stör mig nåt gruvligt. Jag ser ju egentligen ut som på den nedersta bilden. Att inte mina biceps kommer till sin rätt är ju nästan att betrakta som en smärre naturkatastrof.....

Fåfäng är bara förnamnet. Jag vet !!!

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid på min kvinna hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)

Men Anton... Du vrider ju in underarmen och flexar triceps då är det helt naturligt att biceps följer med. Mig veterligen är triceps och biceps antagonister och kan inte spännas samtidigt, eller har jag fel?

Tycker du ska va nöjd! Ser skitbra ut!

Tror du skulle va ett anatomiskt unikum alternativt felskapt om det vore annorlunda!

När jag ser nån med synliga magmuskler som dina och en så tight midja blir jag alltid nyfiken på kostupplägg och kosttillskott samt hur nitiskt det följs!?

PMa mig ditt kostupplägg! :)
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-22 21:22:33 följande:

Jag tror folk har fullt upp med julen gullet. 

Heeej Fröken! :)

Jasså!

Själv har jag deltagit i en tråd med stort engagemang från många inblandade. Kanske har vi möts där också! Haha!
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-22 22:11:43 följande:

Tror precis som "Fröken 36", det är MYCKET nu! 

Nejdå bara att packa för flygresa söderut imorrn bitti! :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-22 22:14:02 följande:

Lite färg kan väl pigga upp i tråden då

Absolut, väldigt fin bild NT! Du lägger ner stort arbete på detaljer tycker jag och det blir ju skitbra!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-22 22:08:59 följande:

Hmm, nej, har inte skrivit så mycket. 

Ok, tur det för jag har haft flera meningsmotståndare, samtliga kvinnor! :)
  • Aros02
    Quexet skrev 2014-12-22 22:26:47 följande:

Jahaja! Vissa har det bra hör jag! 

Som man bäddar får man ligga, jag bäddar mjukt å skönt åt mig själv! :)
Svar på tråden Helkroppstråden