Helkroppstråden
Jag har inget sexpack och för mycket underhudsfett, men jag trivs med min kropp iaf :)
Njut alla kvinnor (och män).
Jag har inget sexpack och för mycket underhudsfett, men jag trivs med min kropp iaf :)
Njut alla kvinnor (och män).
Hahaha ... Ja, man vet aldrig vad som väntar... Fast än så länge går jag ingång på kursiveringen
En jeans-rumpa.
I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumstil....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissa
Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår).
Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår).
Tack Aros02. Jag älskar min kropp, den är mjuk, go och framförallt förbannat kvinnlig. Så, nu gav jag mig själv en komplimang men det får man väl i dessa juletider. :)
puss
Återigen en korsettbild, men men, dålig fantasi kallas det!
Lite applek på kvällskvisten och sent bidrag till firandet. Mäkta stolt över dessa bilder!

Bjuder på en till bild nu när jag ändå är inloggad och säger godnatt till er alla vackra människor där ute och om vi inte ses innan så önskar jag en god jul och ett gott nytt år till er alla!