• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-22 18:10:34 följande:
    Hahaha...
    Fick faktiskt upp en bild från den kommentaren om hur han ser ut  
    Lantmännen/odal keps med uppböjd skärm, grön overall, leriga stövlar, baksnus och åker ett miljonåk som inte går fortare än 40km/t....

Men man får tacka och ta emot, har fått betydligt konstigare kommentarer än så hahah
    Hehe, det låter som en föga smickrande men möjligen träffande beskrivning... Flört

Konstiga än så alltså? Mamma Mia... Drömmer
    Har du nåt exempel på riktiga konstigheter som någon vräkt ur sig om dig och din kropp? Skrattande
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-22 19:49:12 följande:

Hahahaha...japp konstigare än så  

en som ville köpa mina trosor, bara känna doften lite  Det är en av dom konstiga jag fått...

Haha, ja det är väl en lite creepy fråga... ;)
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-22 20:43:42 följande:

Min "lilla rumpa", inga andra smeknamn behövs^^

Fast det var ju ändå fin komplimang trots ordvalet, till din ursnygga häck, Dumspirospero!

Underbart fin stjärt du har, Amy! Så otroligt underbar... *drömmer mig bort*
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-22 21:46:31 följande:
    Var och provade en ny klänning i dag men jag tyckte den var på tok för dyr så jag köpte inte den.
    Snyggt, Solar! Glad Solig
  • ÄngDal
    Hettjej skrev 2014-09-23 07:29:55 följande:

Go morron!

Har inte varit här inne på flera dagar så de e bäst att jag skickar in en bild och hoppas att jag blir förlåten. ;)

OMG, du är i alla högsta grad förlåten...! :)
  • ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-23 08:11:02 följande:

Godmorgon tråden! Naughty tuesday

God lunch också! Älskar när du är stygg och snuskig, Fröken S... Tungan ute
  • ÄngDal
    LaChica skrev 2014-09-23 20:59:43 följande:

Jag tycker att du har bjudit på väldigt heta bilder och det är verkligen inte mig emot om du vill fortsätta med det

Har lite brist på bilder, men jag bjuder på denna och hoppas den godkännes. 

Att beskåda en kvinnas förföriska klyfta slår det mesta här i livet...
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-09-23 21:58:00 följande:
    Jag har fint hår Flört Haha nej men seriöst, det är långt, tjockt och med naturligt självfall Glad
    Ditt hår är otroligt vackert så mycket är säkert, precis som ALLT annat på den Venusavbild som är din magiska kropp.
  • ÄngDal
    LaChica skrev 2014-09-23 22:45:20 följande:
    Det var snällt sagt av dig Glad
    Tack! Glad Och det är ännu snällare av dig att visa upp de håvor du förlänats. {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Hettjej skrev 2014-09-24 07:03:29 följande:

Go morron alla härliga där ute!

Hoppas att min rumpa kan får er att tänka förbi de gråa tråkiga vädret vi har idag. ;)

Du tänker helt rätt! Med din rumpa på näthinnan och i tankarna glömmer man snabbt allt annat. Den är väldigt fin...
Svar på tråden Helkroppstråden