• ÄngDal

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-09-25 07:51:54 följande:

Hade såå önskat fredag på schemat idag, men snart så. Trevlig torsdag på er i alla fall.

Men snälla nån, hur sexig kan en kvinna egentligen vara... *OMFG*

Jag tror att jag sakta tar och avlider här av upphetsningsöverslag och allmän tilt i systemet...
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-25 21:48:48 följande:

Svarar imorgon på era kommenterar för jag ska sova nu.

Jag bjuder på ett litet roligt kollage så länge.

Snyggt, Solar! Di är hur het som helst :)
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-26 07:47:32 följande:

Äntligen fredag, och med det önskar jag er alla en trevlig helg!! Puss

Jag kan ha nämnt detta tidigare...

...du är så sjukt jävla sexig och har så fantastiska bröst att orden liksom stockar sig i mitt bröst och tar slut...

Tack för din fina, fina bild. Jag hoppas att du får en underbar helg!
  • ÄngDal
    Snuskig1 skrev 2014-09-26 07:52:34 följande:

Åh the Cure! Godmorgon tråden:)

Du, söta, sexiga Fröken S, är botemedlet mot en trist fredag!
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 16:36:16 följande:

Jag får min efterlängtade smak av middagsdejten och kanske på middagen till och med  

Jag skulle vilja äta middag med dig, konversera, beströ dig med komplimanger, betrakta dig medan du leende berättade om din dag. Andaktsfullt skulle jag andas, hoppas. Drömma om att mina drömmar skulle gå i uppfyllelse efter middagen...
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-09-26 13:30:50 följande:

Det är aldrig fel tid för bikini! TGIF!!

ensamärsjuktsexigochläckersomfan.
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-26 18:58:18 följande:
    Va trevligt det lät
    LostInTranslation skrev 2014-09-26 17:00:21 följande:
    Aha...då är det bara bra om du är proppmätt så vi kan gå rätt på efterfesten istället utan att du riskerar att klappa ihop helt det första du gör....Kyss

Jag tror att det skulle bli en väldigt mysig och trevlig middag Glad{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Hettjej skrev 2014-09-25 23:26:11 följande:

Och nu helt plötsligt gick de efter ett gäng ut- och inloggningar. Nåja, de får bli en ny bild istället...lite rumpa och hår e väl aldrig fel? ;)

Jag älskar ditt långa, lockiga hår. Och den där rundade rumpan du har är verkligen en syn för gudar...herrejisses....vilken fullblodskvinna du är... Tungan ute
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-26 07:47:32 följande:

Äntligen fredag, och med det önskar jag er alla en trevlig helg!! Puss

Även du är en verklig fullblodskvinna, Amys. Dina bröst är så fina att makalöst underbara är en för svag beteckning...{#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Amys skrev 2014-09-26 23:50:00 följande:

Tittar in denna sena fredag... För att inte bryta en blivande tradition... Så tackar jag för era fina ord jag fått, som jag blir så glad för, med en bild.. I profil. God natt:)

Åh, Gud! Linjen ryggen, svanken, rumpan, låren, benen...och så magen och brösten (förstås)...din profil hör till det absolut vackraste jag sett - och då inkluderar jag inte bara kvinnokroppar, utan ALLT i moder natur och på vår jord och även universum (Andromedagalaxen och Magellans moln och Saturnus alla ringar ligger samtliga i lä för din sagolikt vackra kropp). {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden