• Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande  men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Smaaal... Jättesmal :o Typ min direkta motsats... Välkommen in i fls trevligaste tråd;)
  • NHult
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Hallå snygging, läckert Solig

lägg ner tankarna om sillisar, naturligt är alltd vackrast alla dagar i veckan ;)

Bloggar lite här på FL <3
  • Putt B
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:33:35 följande:

Nä jag vet, men ligger här bara och blir lite full i skratt över hur en person orkar bete sig över Internet, så löjligt... Ingen du vet vem det är eller tvärtom enligt vad jag förstått? Helt sanslöst egentligen, men ja, skrattretande.

Och du, tack ;) (igen)
    Varsågod..igen ;)

Nej, men moderatorerna skulle leta reda på "hen".. har mailkontakt med dom...

Mig veterligen har jag inte gjort den "personen" något... men det är väl nån fjant utan nån som helst personlighet...
  • RedHotDarling

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
  • Anonym (tjockis)
    Putt B skrev 2013-01-09 11:38:22 följande:
    Varsågod..igen ;)

Nej, men moderatorerna skulle leta reda på "hen".. har mailkontakt med dom...

Mig veterligen har jag inte gjort den "personen" något... men det är väl nån fjant utan nån som helst personlighet...

Världen är full av idioter... Slår på ignoreramode för anonyma tråkinlägg... :))

Häpp! :D
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
    Cool! Lite trollskt sådär, älvlikt. Gillar skarpt Solig
  • Putt B
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

Snygging !
  • RedHotDarling
    Widdeman skrev 2013-01-09 11:43:22 följande:
    Cool! Lite trollskt sådär, älvlikt. Gillar skarpt Solig
    haha ja varför inte, mer ett troll än en älva dock om man trycker din en svans tiihi FlörtRekomenderar er att åka dit, Santorini..
  • twain
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)
    Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

Skaffa dig ett liv så ska du se det känns bättre :) puss på dig solstråle :)
    "liggfrekvens" Förvånad

Dagens ord

Nu börjar jag bli nyfiken på vem denna förargade anonyma är. Synd att man aldrig kommer att få reda på det.
    It's like being *ucked into a vortex.
Svar på tråden Helkroppstråden