• Widdeman

Helkroppstråden

RedHotDarling skrev 2013-01-09 12:05:38 följande:

haha då har du inte sett mig när jag går ut på fest! Låter som en exakt beskrivinig på mig när jag ska ut å ragga.. Förvånad
    Klubban och höftklädseln kan jag förstå vid raggningstillfället, men trollnäsan? Hur fixar du den? Jag skulle dock vara lättraggad Skrattande
  • RedHotDarling
    Widdeman skrev 2013-01-09 12:07:40 följande:
    Klubban och höftklädseln kan jag förstå vid raggningstillfället, men trollnäsan? Hur fixar du den? Jag skulle dock vara lättraggad Skrattande

finns jätte bra formbar lera man kan köpa.. sen kör man bara med bruncreme... FUNKAR ALLTID men konstigt nog frågar alltid killar var han är när han vaknar.. kanske borde skippa klubban.
  • NoteturNomen

ha

Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 12:07:09 följande:
    Inte "tack?". "Tack!" ;)

Absolut inte illa menat. Av olika skolledningar har malin7502

Å vad jag älskar familjeliv kombinerat med mobil :)

Det jag skulle skriva till röda heta älsklingen var att!!! Absolut Inget illa menat!!

Av olika ANLEDNINGAR har min kropp aldrig i universums kommande historia en möjlighet att bli som din, men jag skulle önska! :D ;)

Med ett undantag, och det är silikonet... Jag har haft min andel bröst, så jag skulle verkligen vilja ha jättesmå. Haha :)
  • Anonym (tjockis)
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 12:12:28 följande:
    ha

Det jag skulle skriva till röda heta älsklingen var att!!! Absolut Inget illa menat!!

Av olika ANLEDNINGAR har min kropp aldrig i universums kommande historia en möjlighet att bli som din, men jag skulle önska! :D ;)

Med ett undantag, och det är silikonet... Jag har haft min andel bröst, så jag skulle verkligen vilja ha jättesmå. Haha :)

SE där då! (asgarvar högt nu i min ensamhet)

Jag vet inte Vem jag skriver till, och fan inte vem jag själv är??!!

Mitt svar ovan skulle naturligtvis till smala ,fina

niceeelinicen!!

(kommer dock hålla fast vid mitt t tjockisnamn, för mitt användarnamn är inte jag)
  • niceelinice
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 12:12:28 följande:
    ha

Haha, ja mobilmissar på fl har man varit med om ett x antal ggr ;) Man vet aldrig riktigt om det är en komplimang eller inte när folk kallar en smal, har fler än en gång fått höra det i negativ bemärkelse. Men nu är jag hälsosam/tränad istället för som 8 år sedan då jag var smal (45kg) pga bantning. Kroppen blev betydligt snyggare när jag tränade mig i form istället för att banta mig i form =) 

När det kommer till brösten så blir vi väl aldrig helt nöjda ;) 
  • Anonym (tjockis)
    niceelinice skrev 2013-01-09 12:19:56 följande:
    Haha, ja mobilmissar på fl har man varit med om ett x antal ggr ;) Man vet aldrig riktigt om det är en komplimang eller inte när folk kallar en smal, har fler än en gång fått höra det i negativ bemärkelse. Men nu är jag hälsosam/tränad istället för som 8 år sedan då jag var smal (45kg) pga bantning. Kroppen blev betydligt snyggare när jag tränade mig i form istället för att banta mig i form =) 

När det kommer till brösten så blir vi väl aldrig helt nöjda ;) 

Är övertygad att du valt rätt väg! Form genom träning måste klå bantningsvägen alla gånger!!

Såg på ditt frågande tack att det krävdes en förklaring ;)

De där jävla brösten ja, varför så omöjligt att bara vara nöjd?? Man har ju de man har liksom. (även om korrigering är möjlig såklart)

:D
  • niceelinice
    Alexia skrev 2013-01-09 12:21:40 följande:
    wow, snygging, vilka ben alltså, jag är inte alls avundsjuk ;)
    Hehe, tack =)
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 12:25:29 följande:
    Är övertygad att du valt rätt väg! Form genom träning måste klå bantningsvägen alla gånger!!
    Såg på ditt frågande tack att det krävdes en förklaring ;)

De där jävla brösten ja, varför så omöjligt att bara vara nöjd?? Man har ju de man har liksom. (även om korrigering är möjlig såklart) :D
    Ja, det är jag oxå. Finns två uttryck som jag brukar tänka på, "fit is the new skinny" och "skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked". Skulle aldrig vilja vara bara smal igen, utan musklerna och fastheten i kroppen. Men alla gillar vi ju olika =)

Ja, min kompis vill förminska sina medans jag vill förstora mina. Vi är båda lika missnöjda =)  
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 12:10:47 följande:

finns jätte bra formbar lera man kan köpa.. sen kör man bara med bruncreme... FUNKAR ALLTID men konstigt nog frågar alltid killar var han är när han vaknar.. kanske borde skippa klubban.
    Nej för tusan, klubban är hela grejen! Formbar lera...funkar den på flera ställen??
  • FjärilVingad73
    niceelinice skrev 2013-01-09 11:23:49 följande:

Jag är rätt nöjd med magen själv oxå. Hade inte ens såhär platt och vältränad hade innan jag fick barn, men nu har jag Skrattande
    Jag har kämpat med vikten ett tag och har inte sååå många kilon kvar nu, och har äntligen tagit tag i träningen också. Min mage kommer nog aldrig att bli så fin som din, men finare än den jag har nu ska den iaf bli!
Svar på tråden Helkroppstråden