• Putt B

Helkroppstråden

twain skrev 2013-01-09 11:46:03 följande:
    "liggfrekvens" Förvånad

Dagens ord

Nu börjar jag bli nyfiken på vem denna förargade anonyma är. Synd att man aldrig kommer att få reda på det.
    Kanske vi får... vänta och se... grejer på gång..

• RedHotDarling
    twain skrev 2013-01-09 11:46:03 följande:
    "liggfrekvens" Förvånad

Dagens ord

Nu börjar jag bli nyfiken på vem denna förargade anonyma är. Synd att man aldrig kommer att få reda på det.
    hmm..... min granne är ju lite butter. Man vet ju aldrig Cool
  • twain
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:45:20 följande:
    haha ja varför inte, mer ett troll än en älva dock om man trycker din en svans tiihi FlörtRekomenderar er att åka dit, Santorini..
    Glömde säga det förut, men dina ögon är magiskt vackra. Otroligt fin ögonbild du postade för ett tag sedan.
    It's like being *ucked into a vortex.
  • niceelinice
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:36:03 följande:
     Smaaal... Jättesmal :o Typ min direkta motsats... Välkommen in i fls trevligaste tråd;)
    Tack? Har alltid varit lite smalfixerad. Men tänk vad bra att man är så olika. Vad tråkigt om alla hade sett ut som mig, då hade ju varken du eller jag varit unika på ngt sätt =)

NHult skrev 2013-01-09 11:37:13 följande:
    Hallå snygging, läckert Solig lägg ner tankarna om sillisar, naturligt är alltd vackrast alla dagar i veckan ;)
    Tack, så snälla ni är i den här tråden =) Ja, men ett par fina sillisar hade suttit fint till min "nya" kropp =)
  • RedHotDarling
    twain skrev 2013-01-09 11:52:11 följande:
    Glömde säga det förut, men dina ögon är magiskt vackra. Otroligt fin ögonbild du postade för ett tag sedan.
    Tack! Guu va jag gillar komplimanger! Bekräftelsebehov eller ej hahaha
  • Mattias39
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!

Måste säga att du ser jättebra ut..!! Och faktiskt..(trodde aldrig jag skulle säga det...Flört)  Lite kul med en påklädd bild.
    Kanske ska följa ditt exempel och testa det...hm...
  • RedHotDarling
    Mattias39 skrev 2013-01-09 11:57:11 följande:

Måste säga att du ser jättebra ut..!! Och faktiskt..(trodde aldrig jag skulle säga det...Flört)  Lite kul med en påklädd bild.
    Kanske ska följa ditt exempel och testa det...hm...

Haha ja varför inte, finns ju en naken kropp under kläderna Skrattande Man får ja fantisera lite själv då Drömmer
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:45:20 följande:
    haha ja varför inte, mer ett troll än en älva dock om man trycker din en svans tiihi FlörtRekomenderar er att åka dit, Santorini..
    Mja, troll för mig har något större näsor, minst en klubba i handen och någon form av höftklädnad... Älvor har flygigt hår precis som du på bilden så jag håller fast vid älvlik Flört
  • RedHotDarling
    Widdeman skrev 2013-01-09 12:03:35 följande:
    Mja, troll för mig har något större näsor, minst en klubba i handen och någon form av höftklädnad... Älvor har flygigt hår precis som du på bilden så jag håller fast vid älvlik Flört

haha då har du inte sett mig när jag går ut på fest! Låter som en exakt beskrivinig på mig när jag ska ut å ragga.. Förvånad
  • Anonym (tjockis)
    niceelinice skrev 2013-01-09 11:54:40 följande:
    Tack? Har alltid varit lite smalfixerad. Men tänk vad bra att man är så olika. Vad tråkigt om alla hade sett ut som mig, då hade ju varken du eller jag varit unika på ngt sätt =)

Tack, så snälla ni är i den här tråden =) Ja, men ett par fina sillisar hade suttit fint till min "nya" kropp =)

Inte "tack?". "Tack!" ;)

Absolut inte illa menat. Av olika skolledningar har malin7502
Svar på tråden Helkroppstråden