• ulfsas

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-01-09 08:56:32 följande:

Fallskärm...DÄR är gränsen för min höjdrädsla passerad... Rynkar på näsan

Är glad att jag fixade 5m från hopptornet i badhuset. Men när jag gjort det en gång blev det desto fler efteråt... hoppas vår kära,underbart fina Twain får samma känsla som jag hade då... Skrattande
    Har hoppat tre hopp med fallskärm. Spännande kan man säga. Ner kommer man ju alltidSolig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    niceelinice skrev 2013-01-09 10:38:13 följande:
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Inte illaOskyldig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Putt B
    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  

Kanonfin !!
  • Planta
    Anonym skrev 2013-01-09 11:19:58 följande:

Nu fick du lite mer att tokrunka till puttefnask...ligga får du ju inte...
    Haha, men va fasen, ge dig nu. :)))
  • niceelinice
    Planta skrev 2013-01-09 10:39:39 följande:
    Tjusig :D
    Tack =)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 10:41:21 följande:
    Du är fin! Synd på brösten, men din mage skulle jag inte tacka nej till!

Jag är rätt nöjd med magen själv oxå. Hade inte ens såhär platt och vältränad hade innan jag fick barn, men nu har jag Skrattande
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-09 10:58:02 följande:
    Kul att du äntligen tog mod till dig Glad. Välkommen i gänget Solig.
    Tack, känns kul trots att jag inte är den mest modiga typen =)
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 10:58:10 följande:
    Mkt snyggt!!!!
    Och eftersom du nu har skrutit så mkt om din träning så har du ju förbundit dig till att förse oss med lite nytaget bildmaterial oxå
    Jeansrumpa kanske.....
    Haha, tack så mkt =) Ja, kanske inte skulle ha skrivit att jag tränar Flört Ikväll är det ben- och rumppass på gymmet så tids nog kanske jag vågar lägga ut en rumpbild oxå =)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 10:59:40 följande:

Enligt mig...så tycker jag att du ser väldigt vältränad,snygg och fin ut!! Och blev inte din sambo kåt av de där bilderna så var han nog död... Flört

Sen tycker jag själv att både stora och minimala(som du beskriver dina) bröst är fint, så personligen tycker jag att det absolut inte behövs ngt silicon. Men det där väljer ju var och en själv, det hänger ju mycket ihop med sin egen självkänsla och självförtroende skulle jag tro.
    Väldigt fin är du iaf!! :)
    Tack, känns bra med en boost för självförtroendet =) Han blev kåt jag lova, tycker det är lite roligt att retas genom att skicka sådana här bilder när han jobbar och inte "har tid" att bli kåt Flört Och han tycker att det är roligt att jag fortfarande efter 7½ år tillsammans gör sådana här saker =)
    ulfsas skrev 2013-01-09 11:08:55 följande:
    Inte illaOskyldig
    Tack =)
    Putt B skrev 2013-01-09 11:10:19 följande:
    Kanonfin !!
    Tack =)
  • Anonym (tjockis)
    Anonym skrev 2013-01-09 11:19:58 följande:
    Nu fick du lite mer att tokrunka till puttefnask...ligga får du ju inte...

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)

Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

Skaffa dig ett liv så ska du se det känns bättre :) puss på dig solstråle :)
  • Bonnevier

superfin kropp! (:
  • Widdeman
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)
    Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

• Putt B
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Sorgliga dumjävlar du vet.. jag kommenterar inte ens skiten... men efter ett flertal anmälningar åker väl den impotente fjanten ut snart...

Och vad beträffar liggfrekvensen så är väl det det som är problemet för "hen"...

Grym bild på dig förut btw ;)
  • Anonym (tjockis)
    Putt B skrev 2013-01-09 11:29:29 följande:
    Sorgliga dumjävlar du vet.. jag kommenterar inte ens skiten... men efter ett flertal anmälningar åker väl den impotente fjanten ut snart...

Och vad beträffar liggfrekvensen så är väl det det som är problemet för "hen"...

Grym bild på dig förut btw ;)

Nä jag vet, men ligger här bara och blir lite full i skratt över hur en person orkar bete sig över Internet, så löjligt... Ingen du vet vem det är eller tvärtom enligt vad jag förstått? Helt sanslöst egentligen, men ja, skrattretande.

Och du, tack ;) (igen)
Svar på tråden Helkroppstråden