• Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Jaha nån gång ska vara den första :p

Man kan ju inte låta bli att undra vem som blir retad, provocerad eller kränkt av en liiten liiten bröstvårta?!

Men ok familjeliv, säger ni det så är det väl så.

Alltså:

Vill härmed be alla som fick sina näthinnor sönderfrätta av mitt morgonbröst i duschen om URSÄKT!! :)

Jag är verkligen jätteledsen och ska behålla kläderna på i fortsättningen så ingen behöver må illa... ;D

(faktiskt första gången jag fått ett inlägg bortplockat på något forum tror jag, har alltid undrat var gränsen går. Nu vet jag)

Nåt annat: Mikipiki!! Snygg midja!! :)

• straight arrow
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:52:49 följande:
    Åh tack allihop, era kommentarer får mig nästan tårögd ska jag säga

Det är välförtjänta kommentarer, ett sånt paket av kurvor är så kvinnligt och attraktivt.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 08:37:43 följande:
    Badsugen...har verkligen älskat att se dina revben här... och resten också förstås, du är verkligen superfin!!

Säg mig...är det verkligen inte dags för en fin bild till på dig snart? Jag tror att många med mig skulle bli väldigt glada! :)

Tack, *generad men glad* och tack detsamma!
  • Anonym (tjockis)
    NHult skrev 2013-01-09 14:17:42 följande:
    Haha Grattis till en gröning,

undra hur många gröningar som utdelats på grund av denna tråden ?

Jag lovar inga problem med mina ögon, möjligtvis orsakade bilden lite koncentrationssvårigheter på jobbet,

och fantasier om dusch med het kvinna, men det är en helt annat sak

och inget som stör omgivningen haha      

Ja det lär ju vara ett antal gröningar (gröning???) med alla fina bilder som lagts in!! Bra att moderatorerna får jobba lite också, ha ha :)
  • niceelinice
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 13:01:05 följande:
    Jag har kämpat med vikten ett tag och har inte sååå många kilon kvar nu, och har äntligen tagit tag i träningen också. Min mage kommer nog aldrig att bli så fin som din, men finare än den jag har nu ska den iaf bli!

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Åhhh, vad jag vill ha dina bröst! Sååå fina =)
  • Mattias39
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Mmmm...snygga,fina,mjuka,härliga kruvor...!! Håller med Anonym(Badsugen) om att den kroppen skulle göra sig perfekt i ett svart åtsittande fodral!! :)

• Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 14:22:10 följande:

Tack, *generad men glad* och tack detsamma!

Tvivlar på att jag kan få dig generad... du lär ara van med komplimanger... :)
    Men som sagt, ser vääääldigt gärna mer av dig...! :)

Måste också säga att jag också är BADSUGEN...längtar efter sol,sommar,bad! Glad
  • Anonym (Salsa)
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25 följande:

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

Snyggt!
Svar på tråden Helkroppstråden