• Mattias39

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-01-09 14:15:18 följande:
    Jag slänger in en till bild xD

Det gjorde du jäkligt rätt i!! :) Gillar dina bilder skapt!! :)
    TACK
  • hösthjärta
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

mikipiki ta inte mina ord fel nu.

JAG tycker att du är skitsnygg!

Men jag blir väldigt glad när det finns män här inne som verkar uppskatta en kropp som denna, med lite fluff och bristningar. I min tankevärld vill bara män ha perfekta kvinnor. Välsvarvade, fasta, vältränade, utan ett hårstrå på kroppen. Det känns som om det fortfarande finns hopp för oss normala kvinnor

Tack alla underbara män. Vill hylla alla er män som skriver så snälla ord och även hylla dig mikipiki.

Och jag skulle vara glad för en kropp som denna. Du är så läcker fröken.Glad       
  • hösthjärta
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25

Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det.

Men herrejävlar! Du hade ju redan en platt mage! Visst, nu är den riktigt rippad, men den var redan platt.
    Hur som helst var din mage väldigt fin på båda bilderna.Solig 
  • Nanime
    Mattias39 skrev 2013-01-09 14:32:35 följande:

Det gjorde du jäkligt rätt i!! :) Gillar dina bilder skapt!! :)
    TACK
    Tackar^^
  • NHult
    hösthjärta skrev 2013-01-09 14:33:38 följande:
    mikipiki ta inte mina ord fel nu.

JAG tycker att du är skitsnygg!

Men jag blir väldigt glad när det finns män här inne som verkar uppskatta en kropp som denna, med lite fluff och bristningar. I min tankevärld vill bara män ha perfekta kvinnor. Välsvarvade, fasta, vältränade, utan ett hårstrå på kroppen. Det känns som om det fortfarande finns hopp för oss normala kvinnor

Tack alla underbara män. Vill hylla alla er män som skriver så snälla ord och även hylla dig mikipiki.

Och jag skulle vara glad för en kropp som denna. Du är så läcker fröken.Glad       

Din tankevärld är lite skev, tror tjejer skapar den själva genom någon löjlig tävling,
    Minst hår mest sillikon....tjejer som ser ut som Barbie är inget kul alls. 
    Naturliga kroppar är alltid mycket finare än onaturliga.
    Lite skavanker här och där är bara charmigt, och det växer hår naturligt på alla kroppar,
    det måste inte avlägsna om man inte vill   
    Bloggar lite här på FL <3
  • twain
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25 följande:

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

Åhhh, vad jag vill ha dina bröst! Sååå fina =)
    Tokbra!! Tack för den, det var riktigt bra pepp! Bara sju månader... Bra gjort!
    It's like being *ucked into a vortex.
  • Bonnevier

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

åh vilken underbart fin kropp du har! 
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 14:31:13 följande:
    Tvivlar på att jag kan få dig generad... du lär ara van med komplimanger... :)

Men som sagt, ser vääääldigt gärna mer av dig...! :) !

Van? Nädu, helt fel. Men komplimanger verkar komma med självförtroendet, i mitt fall sådär efter 45.....
  • LoLs pappa

Kan ju säga att det ej är fel på ngn av bilderna.
    Jättefina.
    Riktigt bra jobbat!!!

• Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-09 15:55:13 följande:

Van? Nädu, helt fel. Men komplimanger verkar komma med självförtroendet, i mitt fall sådär efter 45.....

Nu vet ju inte jag hur du såg ut innan 45, men NU har du iaf en fantastisk kropp!! Och kroppen ser ganska lik ut oavsett självförtroende. Däremot så ger självförtroende kanske en annan hållning, en annan utstrålning osv. Kanske klär man sig även på ett sätt som ger mer utstrålning om man har självförtroende också.
    Kan ju vara en orsak till att komplimanger kommer med självförtroendet

Det jag kan tycka är synd är att en så otroligt fin tjej som du inte hade det självförtroende du borde ha haft förrän runt 45...Du är otroligt fin och du vet ju att en och annan ny bild alltid uppskattas av oss... Flört 
Svar på tråden Helkroppstråden