• Fotografen

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-15 12:16:09 följande:
    Riktigt stilfulla bilder, jag misstänker att det ligger en jädra massa jobb bakom innan det blir såhär eleganta kort. 

Hatten av, Herr Fotograf, det är förbannat vacker konst du visar upp här....
    Oj..... Tack skall du ha Anton, alltid kul att bilderna uppskattas.Skål
  • Mattias39
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:18:49 följande:
    Kul att gillar mina bilder Mattias.
    Det är inte så svårt att få till bra bilder. såg att det finns en tidning ute nu med ganska så bra tips i, "FotoGuiden"

Bra tips, Tack!
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 12:19:56 följande:
    Lite annat än ens egna amatörbilder tagna i gräsligt lysrörsljus Obestämd.

"Fotoguiden"...det är det som gäller för oss, Love... Glad
  • Anonym (Loveheart)
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:22:02 följande:

Bra tips, Tack!

Haha ja verkligen Flört. Kommer nog tyvärr aldrig kunna leverera något bättre tyvärr.
  • Fotografen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:22:02 följande:

Bra tips, Tack!

Spring iväg och köp den nuSkrattande
  • A82

Fotografen
    Dina bilder är helt fantastiska. Går knappt att slita ögonen från de. Underbara allihopa.

• Fotografen
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 12:24:50 följande:

Haha ja verkligen Flört. Kommer nog tyvärr aldrig kunna leverera något bättre tyvärr.
    Det tror jag nog att du kan.
    Jag kunde inte heller när jag först började, lär sig med tiden ju.
    Foto är inte mitt yrke, utan en hobby.

• Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-15 12:24:50 följande:

Jo då...du måste TRO på dig själv... ;)
    Annars kan du ju alltid hojta till så kommer jag över med kameran...när jag läst FotoGuiden... Skrattande
  • Fotografen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:30:38 följande:

Jo då...du måste TRO på dig själv... ;)
    Annars kan du ju alltid hojta till så kommer jag över med kameran...när jag läst FotoGuiden... Skrattande
    hahahaha det är rätt Mattias, man ska hjälpas åtGlad
  • Anonym (tvåbarnsmor)
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:00:46 följande:
    Ok, bjuder på en till jag med då!

Om man kunde åstadkomma sådana bilder alltså! Är du en sån där som har kameran mer som en utväxt i ansiktet än som en sak? Tungan ute
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 10:52:46 följande:
    Riktigt riktigt fin front! baksidan visar du inte upp helt fördelaktigt, den är nog finare än du får den på bilden. Du ska böja överkroppen lite framåt och svanka lite så skulle rumpan gå från fin till kalas fin!

Det tränas enhel del va?

Anonym skrev 2013-01-15 11:34:34 följande:

Du är fin, förstå mej rätt gillade din rumpa men en bild är alltid en bild, den går att göra så den blir som man vill, och då menar jag inte photo shop.

Kör du Benböj, lårcurl, höftlyft, höftlyft med ett ben utsträckt , rumpspark? Tränade upp mitt exs rumpa utan att hon visste om det, jag la upp övningar och hon körde efter ett tag så började hon inse vad som hände framför spegeln och undrade om det var min tanke att hon skulle träna rumpan :D

Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

Svar på tråden Helkroppstråden