• Fotografen

Helkroppstråden

Anonym (tvåbarnsmor) skrev 2013-01-15 12:34:21 följande:
    Om man kunde åstadkomma sådana bilder alltså! Är du en sån där som har kameran mer som en utväxt i ansiktet än som en sak? Tungan ute
    haha, verkligen inte.
    Ibland kan det gå lång tid innan jag kommer på nya bildideer, och glömmer OFTA att ta med kameran när jag går ut.
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute
  • Anton Chigurh
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar?

Eller blir det för mycket svank?

Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (tvåbarnsmor)
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:40:17 följande:
    haha, verkligen inte.
    Ibland kan det gå lång tid innan jag kommer på nya bildideer, och glömmer OFTA att ta med kameran när jag går ut.
    Låter iofs ganska sunt. Och i vilken fall helt grymma bilder. Motivet är inte helt galet det heller. Flört
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:41:51 följande:

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute

Hehe, tack så mycket =) Men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta ;) Efter gårdagens rumppass så är den just nu ännu hårdare och fastare än i vanliga fall Flört
    Anton Chigurh skrev 2013-01-15 12:42:39 följande:
    Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 

Är det inte roligt att sitta på jobbet och studera sådana här bilder? Nå tror jag du njuter, Anton Kyss

• Anonym
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?
    Precis den posen :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-15 12:57:29 följande:

Jäklar vad snål med komplimanger jag var när du lägger upp en tok fin bild.

Vilken rumpa och kropp du har, du är tok läcker! önskar att jag fick se mer (och faktiskt att jag fick känna också)

• niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 12:57:29 följande:
    Anonym skrev 2013-01-15 13:00:11 följande:

Jäklar vad snål med komplimanger jag var när du lägger upp en tok fin bild.

Vilken rumpa och kropp du har, du är tok läcker! önskar att jag fick se mer (och faktiskt att jag fick känna också)

Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

• nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:13:47 följande:
    Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

Du har en fantastisk kropp nice Glad  Är du så brun som det ser ut på bilderna? Härlig färg i alla fall

Du ska fotografera rumpan mer från sidan tycker jag 
Svar på tråden Helkroppstråden