• Anonym (wow)

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    I Eller blir det för mycket svank?
    Kan aldrig bli för mycket svank ;)
    sådär ska du stå naken i duschen. han kommer upp bakom dig.. 
  • A82
    niceelinice rumpa är grym och den kommer jag inte ens i närheten av men kan bidra med lite inoljade ben

• niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:17:57 följande:
    Du har en fantastisk kropp nice Glad  Är du så brun som det ser ut på bilderna? Härlig färg i alla fall

Du ska fotografera rumpan mer från sidan tycker jag 

Jag är så brun på riktigt. Jag får sola, simma och träna gratis på jobbet...även under arbetstid, så jag tar tillvara på allt gratis =) Dessutom får jag springa in i herrarnas dusch- och omklädningsrum hur mycket som helst under dagarna så det skadar ju aldrig ;)
  • niceelinice
    Anonym (wow) skrev 2013-01-15 13:21:05 följande:
    Kan aldrig bli för mycket svank ;)
    sådär ska du stå naken i duschen. han kommer upp bakom dig.. 

Har väl prova på det några gånger, men då måste jag stå på tå eftersom jag är så kort ;)
  • nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-15 13:26:31 följande:
    niceelinice rumpa är grym och den kommer jag inte ens i närheten av men kan bidra med lite inoljade ben

Snygga ben. Men.... jag tycker mig se en liten torr fläck som behöver smörjas in. Jag kommer med en gång med oljan Glad
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:27:23 följande:

Jag är så brun på riktigt. Jag får sola, simma och träna gratis på jobbet...även under arbetstid, så jag tar tillvara på allt gratis =) Dessutom får jag springa in i herrarnas dusch- och omklädningsrum hur mycket som helst under dagarna så det skadar ju aldrig ;)
    Jag vill jobba på din arbetsplats Drömmer
  • A82
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:28:22 följande:
    Snygga ben. Men.... jag tycker mig se en liten torr fläck som behöver smörjas in. Jag kommer med en gång med oljan Glad
    bring it on. 
    olja kan man aldrig få för mycket av 
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-15 13:26:31 följande:

Ååååh....jag vill smörja in dom...är det OK om jag drar ut på det och håller på lääääänge? Glad
    Väldigt,väldigt läckra,snygga ben du har!!!!
  • niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:29:26 följande:
    Jag vill jobba på din arbetsplats Drömmer

Det tror jag, jag njuter då iaf ;) Jag är badmästare (badvakt) så det låter inte så speciellt men man ser mycket fint under arbetsdagarna så det är rätt najs iaf =)
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:31:07 följande:

Det tror jag, jag njuter då iaf ;) Jag är badmästare (badvakt) så det låter inte så speciellt men man ser mycket fint under arbetsdagarna så det är rätt najs iaf =)
    Vänta..... jag ska bara leta upp mina badbyxor. Sa jag att jag inte kan simma? Om jag nästan skulle drunkna där, skulle du rädda mig genom mun mot munmetoden Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden