• Anton Chigurh

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-15 12:57:20 följande:

Är det inte roligt att sitta på jobbet och studera sådana här bilder? Nå tror jag du njuter, Anton Kyss

Det är just det jag gör, Linice, nåt så inåt helvete, å det skapar vissa koncentrationssvårigheter när det kommer till jobbet. Och det är ditt fel.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (lillajag)

Fotografen:
    Fantastiska bilder du tar!{#emotions_dlg.flower}
    Maken är hobbyfotograf och vill fota... Man kanske skulle ge honom en chans? Om man vågar posa Skäms

• nyttmedelande
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:37:18 följande:
    Fotografen:
    Maken är hobbyfotograf och vill fota... Man kanske skulle ge honom en chans? Om man vågar posa Skäms
    Jag har också en kamera Drömmer
  • niceelinice
    nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:35:47 följande:
    Vänta..... jag ska bara leta upp mina badbyxor. Sa jag att jag inte kan simma? Om jag nästan skulle drunkna där, skulle du rädda mig genom mun mot munmetoden Drömmer

Tro det eller ej, men du är faktiskt inte den första som har sagt det åt mig ;) Men jag är en bitch när jag bestämmer över poolen så jag blev smått förbannad och körde upp honom, han fick inte koma tillbaka fler gånger den dagen =) Fast vad jag säger är ju helt beroende på hur personen i fråga ser ut ;)
  • Fotografen
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:37:18 följande:
    Fotografen:
    Tack.
    Det tycker jag helt klart att du skall göra. Middag och lite vin sedan är det bara att ta lite bilder med humöret på topp.
    Glöm dock inte bort att man inte skall bära tighta kläder som bh och trosor innan fotograferingen då det ger märken som inte är så fina!.Flört
  • niceelinice
    Anton Chigurh skrev 2013-01-15 13:36:56 följande:
    Det är just det jag gör, Linice, nåt så inåt helvete, å det skapar vissa koncentrationssvårigheter när det kommer till jobbet. Och det är ditt fel.

Haha...kul att höra att jag skapar koncentrationssvårigheter...det gillas ;) Får väl se till att posta nått spännande varje dag så du får fortsätta ha dina koncentrationssvårigheter Flört
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:42:40 följande:

Tro det eller ej, men du är faktiskt inte den första som har sagt det åt mig ;) Men jag är en bitch när jag bestämmer över poolen så jag blev smått förbannad och körde upp honom, han fick inte koma tillbaka fler gånger den dagen =) Fast vad jag säger är ju helt beroende på hur personen i fråga ser ut ;)
    Men.... jag höll ju nästan på att dö under vattnet.... Rynkar på näsan  Drömmer  Hjärta
  • Anonym (lillajag)
    Fotografen skrev 2013-01-15 13:43:15 följande:
    Tack.
    Det tycker jag helt klart att du skall göra. Middag och lite vin sedan är det bara att ta lite bilder med humöret på topp.
    Glöm dock inte bort att man inte skall bära tighta kläder som bh och trosor innan fotograferingen då det ger märken som inte är så fina!.Flört
    Tack för tipset! Tror att maken uppskattar att man går runt naken hemma en eftermiddag/kvällFlört{#emotions_dlg.flower}
  • Fotografen
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:45:17 följande:
    Tack för tipset! Tror att maken uppskattar att man går runt naken hemma en eftermiddag/kvällFlört{#emotions_dlg.flower}
    Hahahah ja det kan jag tänka mig!{#emotions_dlg.flower}
  • A82
    Mattias39 skrev 2013-01-15 13:30:55 följande:

Ååååh....jag vill smörja in dom...är det OK om jag drar ut på det och håller på lääääänge? Glad
    Väldigt,väldigt läckra,snygga ben du har!!!!
    tid kommer absolut behövas, de har ju en baksida med och man måste ju smörja in hela kroppen...eh jag menar benen på samma gång GladFlört
Svar på tråden Helkroppstråden