• niceelinice

Helkroppstråden

nyttmedelande skrev 2013-01-15 13:44:19 följande:
    Men.... jag höll ju nästan på att dö under vattnet.... Rynkar på näsan  Drömmer  Hjärta

Såklart hade jag räddat dig, och gjort mun mot munmetoden. Det är ju det jag är till för ;)
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

Oj vad vackert !
  • NoteturNomen
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:00:46 följande:
    Ok, bjuder på en till jag med då!

Fiiina bilder Mr Fotograf! Skål Både på dig och frugan... Skrattande
  • niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 13:50:41 följande:
    Oj vad vackert !

Tack så mycket =) Av alla era kommentarer så börjar jag faktiskt snart känna mig nöjd över rumpan. Såklart ska den ju bli snyggare, men jag börjar känna att jag inte tycker att den är svinful längre iaf =)
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-15 14:04:40 följande:

Tack så mycket =) Av alla era kommentarer så börjar jag faktiskt snart känna mig nöjd över rumpan. Såklart ska den ju bli snyggare, men jag börjar känna att jag inte tycker att den är svinful längre iaf =)
    Den rumpan ska du absolut vara nöjd med ! Glad
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-14 23:05:04 följande:
    Med denna bild säger jag godnatt och hoppas på att det blir en riktig måndags-tisdag imorgon med många nya fina bilder att titta på
     Kyss puss och godnatt alla finingar

Trevlig bild på en skön tjej.
  • badbob
    porkypeggy skrev 2013-01-15 14:43:42 följande:

Nu fick jag väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet i alla fall...
  • FjärilVingad73

Fotografen: Måste ju bara fråga var i landet du huserar? Och om du har nån hemsida med priser typ...

Är så grymt sugen på en sån bild på mig...

• Mattias39
    porkypeggy skrev 2013-01-15 14:43:42 följande:

Åhhh...herregud!! Så gudomligt snygg o sexig!! Flört Höll ärligt på att sätta kaffet i halsen!!
    Du hamnar dig verkligen upp i bland Topp 3 i denna tråd...enligt min egen personliga lista! Fantastisk kropp!!!
    Också här anar jag en hel del träning bakom den kroppen...!! :)
Svar på tråden Helkroppstråden