• Meddelande borttaget
  • Anonym

Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

• ander25k
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 12:01:01 följande:
    Snyggt! Är du datatekniker? Får sådana vibbar!
    Väldigt långt från det , mer Processoperatör / Verkstadsarbetare
  • Mattias39
    Anonym skrev 2013-01-17 12:17:43 följande:
    Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

Hlt otroligt att det för bara 7 månader sedan låg ett barn i den fina,snygga kroppen!! Jag tycker du ser jättefin ut, snygga former och helt enkelt skitsnygg!!! Glad
    Har en känsla av att du tränat på ganska bra de senaste månaderna!?
  • ander25k

WoW , det syns inte .
  • Mattias39
    Thaleya1 skrev 2013-01-17 11:52:46 följande:
    Har nästan inga helkroppsbilder på mig själv, som inte är jättekonstiga eller man inte ser kroppen igenom kläderna alls.

Någon flummig bild som var från min killes rum, tror att kameran bara gick av i farten, det var inte meningen att fotot skulle vara ett fotografi :)

Bild från Thailand, längesedan nu..

Idag är jag gravid och ser ut som bilden nedan :D

Bilden från din killes rum är kanske "sådär" men de andra bilderna är superfina! Thailandsbilden visar en jättefin kropp i ett underbart väder. Fick en akut längtane efter semester...
    Gravid bilden är också fin, och du får gärna lägga upp ngn mer bild senare när magen växt ännu mer!! Glad
  • Anonym

Ingen träning här bara gammal hederlig amning att tacka för resultatet
  • Mattias39
    Anonym skrev 2013-01-17 12:29:54 följande:
    Ingen träning här bara gammal hederlig amning att tacka för resultatet

Shit, då har den gamla hederliga metoden funkat då... :)
    Snygg som tusan är du iaf!!! Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 12:02:08 följande:

Du är fantastiskt deffad!

Ngn speciell kosthållning för att se ut så?

Jag vill se dina ben också!
    Njaa, rött kött äter jag högst en gång i veckan, annars fågel och fisk, charkprodukter har jag så gott som slutat med helt, jag dricker minst 2 liter mjölk per dag, minst, å så rör jag ganska mycket på mig, stoppar jag i mig extra kalorier, tex 1 liter glass en kväll, givetvis med Odense flytande Nougatsås, så ser jag till att göra av med dom extra kalorierna dagen efter med en promenad på 20 - 24 kilometer. Och jag har en jävla självdisciplin.... 

Jag tränar på gym 3-4 dgr/vecka, och promenerar minst 5 dgr /vecka ( 10 - 24 km ).

Lite saggig röv på kortet nedan, men benen syns iaf. Håll tillgodo, Fifty+ 

Bilden är från FL's jultävling, dom ville ha motiv med snö på. Som jag sagt tidigare...jag vann inte. För jävligt. Om du frågar mig.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • straight arrow
    Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart

Åh, du ser också fantastisk ut redan...
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
Svar på tråden Helkroppstråden