• L E O N

Helkroppstråden

Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart
    Mmmm vackert!! Det krävs inte mycket träning där för att du skall gå från att ha en underbart vacker kropp till en fullsltändigt oemotståndligt sexig kropp haha.... Lycka till...med ditt perfektionsprojekt Kyss
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:14:19 följande:
    Det är jag, Anton....tror du jag bryr mig, Doktorn !!!

Men detta är en feel-good tråd, Doktorn, vi skiter i detta med språket nu och återgår till att betrakta vackra kvinnokroppar. Och i viss mån manskroppar. Jag för min del nöjer mig med att titta på manskropparna, men njuter av kvinnokropparna, hur du gör, Doktorn, är upp till dig.  

Du lyckades skriva ett helt stycke utan att använda en enda svordom. Jag är riktigt imponerad Anton.
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-17 11:09:59 följande:
    Tack för att vi fick se dej igen Anton, och jag älskar din sidfot! Hjärta
    Så lite så, Saft, allt för damerna.....WetKiss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 11:19:31 följande:

Du lyckades skriva ett helt stycke utan att använda en enda svordom. Jag är riktigt imponerad Anton.
    Jag har ca 16 000 inlägg gjorda här på FL, tittar du igenom vartenda jävla inlägg, Doktorn, tror jag du kan hitta ytterligare ett. 

Tala om för mig om du lyckas..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:23:45 följande:
    Jag har ca 16 000 inlägg gjorda här på FL, tittar du igenom vartenda jävla inlägg, Doktorn, tror jag du kan hitta ytterligare ett. 

Tala om för mig om du lyckas..... 

Fanns inga fler, sorry.. :)
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 11:25:20 följande:

Fanns inga fler, sorry.. :)
    Fan....
  • Thaleya1

Har nästan inga helkroppsbilder på mig själv, som inte är jättekonstiga eller man inte ser kroppen igenom kläderna alls.

Någon flummig bild som var från min killes rum, tror att kameran bara gick av i farten, det var inte meningen att fotot skulle vara ett fotografi :)

Bild från Thailand, längesedan nu..

Idag är jag gravid och ser ut som bilden nedan :D

• ander25k
    Anton Chigurh skrev 2013-01-17 11:18:04 följande:
    Jodå, det går Anders, en fråga om motivation, å inget annat. Du kan komma dit du också, jag lovar...Glad

Och du har inte speciellt långt kvar heller, som det ser ut !!! 
    Problemet med motivationen är lite omvänd , för varje 5 kg + massa på kroppen , ger 2,5 kg på skivstången i Benböj , och jag känner mig väldigt klen utan min massa , väger just nu 95 kg , och trivs väldigt bra i 100 kg klassen Glad men har snyggare kropp nu .
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden