• pillan3

Helkroppstråden

läppar skrev 2014-02-12 13:00:46 följande:
    Haha, den gamla klassikern......:P

Den gliiiiiiiiiiiiiiiider in i måååååååååååååååååååååååål.............
    Tror det var Hyland som kommenterade...

Den gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider in i måååååååål......o så efter en stund
    ett gott skott i krysset :D

Enjoy, pretty  Flört

Enjoy, är bara förnamnet! om det blir på/i en (s)äng Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 13:23:12 följande:
    Mmmm.....tänk när man får se en sommaräng igen.....om du o Gösta
    busar till det på en äng, får man vara med o känna o klämma då?  Skäms Drömmer

När man får se en sommaräng igen? Bor du i öknen? 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    fialotta85 skrev 2014-02-12 14:03:54 följande:

Menar du typ som såhär?! DrömmerTyst

Herregud,  vilken snygg kropp du har Skrattande
  • pillan3

Go kväll 

• pillan3
    Dr Cox skrev 2014-02-12 20:55:41 följande:
    God kväll snygging. Cool
    Skrattande
    läppar skrev 2014-02-12 21:02:58 följande:
    Gokväll snygging där! Synd att du fryser....för annars hade dina armar
    kanske inte behövt krama om kroppen......:P.......nu står min snopp pga dig Skrikandes Tungan ute Tungan ute

Får man inga kramar av nån annan, så får man fixa det själv Tungan ute
    Grottmannen skrev 2014-02-12 21:04:44 följande:
    Blev att tänka på hägring av allt ÖKENSNACK...sen blurret i bakgrunden passar som en smäck!Solig

Strunt samma...är du säker att du inte själv har fallit?HjärtaKyss
    Jätte vacker är man om man heter PILLAN på fl....Hjärta
    Tar bara en power nap, så faller gör jag inte i första taget Flört
    Tack Hjärta

• pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 21:33:54 följande:
    Göstisen bortrest? (psst, kanske är han av gummi o ligger o sover i en låda;)

Isf kan vi kramas istället  Tungan ute

Helt rätt, han sover i en låda.....
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 21:51:39 följande:
    Jag sitter på information som du skulle bli alldeles hänförd av att veta!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Säger inget mer då blir bara du att ragga med!Skrattande
    Vad? Vad? Vad? Jag som är Sveriges mest nyfiknaste människa, det borde du ju veta nu och du borde ju veta att du inte kan skriva så där när pillirillan är i närheten Tungan ute
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 21:54:59 följande:
    Du riktigt hör Göstas snarkningar......zzzzzznark.............zzzzzzzzzz zzzzzzzzznark..............? 

Du är så j-a fin pillerill, lycklig är den man/kvinna som får/fått dig  {#emotions_dlg.flower}

Tack {#emotions_dlg.flower}Skål
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 22:19:58 följande:
    Haha...vet nog det mesta om dig faktiskt!Tungan ute
    Nu har jag inte tid med dig på en stund, för nu ska jag......{#emotions_dlg.djavulsk}

Mer nyfiken? Jag anade det.....Hjärta
    Ja du gör ju det SkämsCoolDrömmer
  • pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-12 22:04:56 följande:
    Test av min nya mobil

Framkameran:

Vilken fin bild {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden