• pillan3

Helkroppstråden

God morgon..

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Balrog skrev 2014-02-12 08:03:40 följande:
    GOD MORR...gon :)...
    MORR på dig FlörtDrömmer
    Grottmannen skrev 2014-02-12 08:16:17 följande:
    Mmm... chocolate

Åh, äntligen en bild på grottis, dreglar du alltid så där mycket?  
    HjärtaTungan ute

• pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 11:03:24 följande:
    *dreglar rikligt*

Jaja, skulle ju ändå dra en lunch****   Flört

Ha en bästdag pillerill ! Solig

Antar att du menar lunchlåda!? Trevlig lunch Drömmer
    Tack detsamma Skrattande
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 11:27:48 följande:
    Haha...inte alltid, bara när jag ser något jag vill ha!Hjärta
    Du verkar iaf inte superbesviken över mitt tryne...vissa skulle nog bli gula av avund på dig om du fick mig på fall, själv är jag gul i min natur...som en sol!Solig
    Haha...trodde jag hade fått dig på fall redan?! Tungan ute
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 11:30:43 följande:
    Hehe, krubbelikrubbar nu, och sedan kommer efterrätten.....Tungan ute  Skål

(tog med ett rosa glas bubbel.....med tanke på metaforen Robbie Williams o
    Kylie Minouge har för sig i videon som avslutas med att de njuter i poolen...)

Vart tog du med ett rosa glas bubbel? 
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 11:40:57 följande:
    Ok, ere cerise då...vi killar o färger liksom.....detta alltså:  Skål   Skål   Skål

Ett glas till mig, ett till dig o ett till Gösta  :P

Sedan blire åka av Tomte

Ja, Göstan får vi ju inte glömma bort! Men han kanske inte ens vill ha ett glas, man vet ju aldrig! Flört 
    Jag tar hellre shots än bubbel och vin Cool 
    Åååå Skrattande ska vi åka karuseller?  Jag kan titta på och fota lite när du och Göstan åker kaffekoppen, ni kanske blir sugna på att åka larven också?! Skrattande
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 12:04:51 följande:
    Haha...än står jag upp!Tungan ute
    Så lätt ska du inte få det...{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du får nog kämpa ett tag till, jag är lite svårflörtad!Hjärta
    Hahaha...som jag då, två svårflörtade människor...  Hur ska det gå?! Drömmer 
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 12:10:42 följande:
    Hahahaha!!!  Oki, shots for you, pretty rump o mer därtill  {#emotions_dlg.flower}

Karuseller - alla gånger:P Kaffekoppen har jag nog sett någon gång,
    men larven? Den e ny för mig - e den kul? :P
    Hehe, ska du skriva till mig en dag o tala om att Gösta egentligen är
    en dildo som du har döpt till Gösta?  Flört   Tungan ute

Finns förresten en låt som heter: In kommer Gösta, och den hittade jag på youtube
    och det var Philemon Arthur & The Dung, som hade gjort den.

Den e rätt skön, o inte så svår att hänga med i, så här går den:
    In kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in
    kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta, osv osv

Så när Gösta sexar ner dig på en äng....så kan han med fördel sjunga den....:P
    In kommer Gösta-ut kommer Gösta-in kommer Gösta-ut kommer Gösta,
    dvs en lite modifierad version:)
    O ere en dildo så kan du ju på egen hand nynna den fina visan {#emotions_dlg.flower}

Hahahahaha
    Det vet man aldrig,  om det är en Gösta eller en "Gösta" eller kanske Gösta och Göstan DrömmerFlört 
    Om Göstan sjunger; in kommer Gösta osv...så ska jag fan sjunga; den glider in, den glider in i mål igen!! Tungan ute
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 12:23:42 följande:
    Vi har alla odds emot oss helt klart...SkrikandesSkrattande
    En sak är säker iaf...våra riktigt namn passar bra att säga i en följd, det är ju alltid något.Flört
    Sen är ju du underbar och därifrån blir ju inte steget långt till under, dom händer ju ibland...Hjärta
    Hahaha...ja våra namn passar ju ganska bra Flört
    charmknutte Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden