• pillan3

Helkroppstråden

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-24 11:59:31 följande:

Va fin du är {#emotions_dlg.flower}
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-24 12:07:38 följande:
    Mmmm...temperaturen stiger! God förmiddag sexy!! Du ser ut att starta dagen mjukt och skönt....
    God förmiddag Skrattande
    Ooooh, jaaaaa! Min dag startar alltid skönt, men mjukt vet jag inte riktigt Flört
    Din dag startade skönt och hårt, skymtade jag!! eller var det bara fjärrisen igen Drömmer
  • pillan3
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-24 12:18:24 följande:
    Hjärta
    Ett hjärta idag igen Skäms
    Varför känns dessa hjärtan så kryptiska? ! Men jag ger alltid tillbaka Flört
    HjärtaHjärta
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-24 12:26:44 följande:
    Aha, låter bra det... Du får dra dina egna slutsatser där...men det stämmer att min dag startade skönt. Låter som att du blev väckt av Åke eller vad han nu heter?
    Är det Gösta du menar? Åke!! Hahahaha
    Jag döpte om honom till Gösta-Nisse och nepp blev inte väckt av honom Flört han bara halvsover eller är off!! Hahaha
  • pillan3
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-02-24 12:30:18 följande:
    Dessa hjärtan är inte kryptiskta utan dom är Kaponjäriska!
    Tack! HjärtaHjärtaHjärta
    Okej Drömmer
    Varsågod Hjärta
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-24 12:35:19 följande:

Var det samma hunk som igår du blev väckt av i morse? I så fall var det garanterat jag....DrömmerFlört
    Fan vad du ska vela Flört men då säger vi det?! Så nu behöver jag inte tänka mer på det? Väcker du mig i morgon också? Haha
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-24 12:41:57 följande:

Dags för dig att väcka mig i morgon.....FlörtDrömmer
    Är det så? 
    Klockan halv sex kommer jag in med kastrullocken Drömmer eller ville du bli väckt på något annat vis? 
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-02-24 12:57:08 följande:
    [quote=72598700][quote-nick]pillan3 skrev 2014-02-24 12:05:04 följande:[/quote-nick][/quote]
    Typiskt. Jag äter inte godis i veckorna. Men det är frestande att provsmaka dig, sweetie.
    Ååååh, va typiskt Obestämd men hinner nog inte ändras mycket till lördag SkrattandeFlört
  • pillan3
    Movit skrev 2014-02-24 13:02:55 följande:
    Du väljer.....sen väljer jag....men fundera på hur du blivit vackt två mornar i rad.....Drömmer
    Okej! Deal!! 
    Jag funderar......okej! Kastrullocken var kanske att ta i lite! Kommer med skruvmejseln istället Flört hahahaha
Svar på tråden Helkroppstråden